Gå til innhold

Jeg har et lite problem...

Anbefalte innlegg

Saken er at helt siden jg ble gravid dukket det både opp telefonsamtaler og besøk fra familie som ikke har tatt kontakt med meg på over 2 år.. spesiellt søstra mi som selv IKKE KLARER å få barn å som konstant ringer å forteller at ho har kjøpt masse til gutten som jg skal få! Jeg vet ikke om det er paranoia eller overfølsomhet .. men har en veldig dorlig følelse på det hele..

Jeg er veldig ung å er førstegangs.. mye tanker å deprisjoner..

Ikke nokk med at jg gruer meg til fødselen, men skal ha konstant bekymring selv etter barnet er født at det er folk som er ute etter barnet mitt!! De i familien min har alltid vært ute etter f*skap.. å har andmeldt flere i slekta for barnevernet uten å ha noe solid grunn. er vel litt redd for hva søstra mi har kapasitet til så lenge hun jobber innenfor barne psykologi. Hva skal jeg gjøre???!!! Er utrolig utenfor å lei.

mvh meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9620797-jeg-har-et-lite-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes litt "spooky" ut må jeg si. Men sånn for å være på den sikre siden kan du jo lufte tankene dine litt for lege/jordmor. Og deretter når barnet er født, være flink å besøke helsestasjonen og gjerne forklare dem litt og få et godt forhold til dem....... Slik at hvis "falske påstander" skulle dukke opp i familien, har du i det minste helsestasjonen i ryggen. De følger deg jo opp, og danner seg et bilde av deg som mor.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...