Gå til innhold

Sykemelde meg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ligger her på sofaen og r SUPER kvalm....Jeg jobber i barnehage...

Er bare 6+0 i dag så det er tidlig, men gjør ikke annet enn å spy...

 

Noen andre som er sykelmedte så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid med min første, så hadde jeg det sånn. Måtte sykmelde meg omtrent med en gang jeg hadde positiv test. Ikke lett å jobbe med barn når du må løpe ut og spy annethvert minutt... Ikke moro dette - men det går over for de fleste om noen uker! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den kverulasjonen, anonym!

 

Jeg har vært litt sykemeldt pga kvalme, legen min var kjempeforståelsesfull og grei!

Jeg blir i alle fall kvalmere av å presse meg, er utrolig hvor lite som skal til før jeg er helt slått ut for tida! 3 timer på skolen, så orker jeg ikke mer hele dagen..

 

Snakk med legen din, du! Når det gjelder sykemelding får man ofte time ganske raskt.

 

Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo faktisk verre å gå å være kvalm en å ha vondt i en hofte eller rygg.. så JA det ville jeg gjort.. jeg var så utrooooli kvalm med min første.. så jeg skjønner at du føler for det.. lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du mener, hadde vurdert det samme selv hvis det ikke hadde vært midt i ferieavløsningen og at jeg vet ingen kan jobbe. Jobber i butikk og står det meste av dagen alene.

Kjenner også at når jeg presser meg og er sliten blir ennå kvalmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar jenter:) Skal til legen i morgen så da ber jeg nok om det... Blir helt utslitt av å føle meg så dårlig....men det er jo ett godt tegn også da:)

 

Ellers til anonym så er det jo gjerne sånn at hvis man ikke har noe fint å si så bør man ikke si oe i det hele tatt!!! Unødvendig å svare slik, det er nettopp derfor jeg selv velger å være anonym slik at jeg slipper at andre vet hvem jeg er i tilfelle jeg skulle finne på å si noe som andre synes er teit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få deg en sykemelding du! Da jeg var gravid første gang, var jeg ikke kvalm noen ganger :-). Men fikk en skjønn gutt. Har nylig vært gravid igjen nå, men mistet i uke 9 :-(, SA. Prøver nå å bli gravid igje og håper det går bra! Var ikke kvalm når jeg mistet nå sist heller, ikke EN dag. Om jeg nå blir gravid igjen Håper jeg såå på at kvalmen kommer, da det er et godt graviditetstegn på at alt er bra med svangerskapet. Så tenk på det du :-). Klem og lykke til :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...