Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har noen av dere testet positivt med el test før ikm og ikke vært gravide, vet jo at vi ikke skal stole på di, men lurer likevel. Håper noen har svar
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Anbefaler deg å bruke gravid-test for å få sikkert svar.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 har testet med el tester lenge nå.. har enda ikke blitt gravid igjen, mistet i feb..
Erisa* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 testet du positivt rundt eggløsning, og så positivt nå igjen, altså en del dager etter el? Da vil jeg vel tro at sjansen er forholdsvis stor for at du er gravid, men jeg har ikke erfaring med el-tester selv, og de er jo tross alt mindre nøyaktige enn graviditetstester. Det er med andre ord ikke lett for meg å svare deg:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg fikk positiv el test dagen før jeg tok graviditetstest. Regner med du har bra stor sjans for at du er gravid om du har hatt positiv el test rundt ikm.. men ta en gravi test for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå