MartinFelipe07 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hentet cerazette idag,men lurte på en del ting om de til dere som bruker de..På apoteket så sa de at siden jeg ikke har fått tilbake mensen enda(3 mnd siden fødsel),så kunne jeg da begynne idag. Men da kunne det gå MINST 20 dager før de fikk sin "effekt".At de ikke ville beskytte meg inntil da.. Når begynte dere å ta de? Fikk dere mensen etter dere begynte med de? Noen som har blitt gravid enda etter de brukte denne pillen? Takk for svar!!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg begynte noen dager etter at jeg hadde hentet pillene på apoteket. Dette vare 7 uker etter fødselen, så jeg hadde jo ikke fått mensen tilbake. Nå er det 12 uker siden fødsel, og jeg har ikke blødd noe. Begynte på et nytt brett dagen etter at jeg hadde brukt opp det første. Dersom det stemmer at en ikke er beskyttet før det er gått minst 20 dager etter pillestart, så er det jo en minimal sjanse for at jeg er gravid nå...
klar for #2 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg begynte å ta de dagen etter 6 ukerskontrollen. Blødde litt i vel to uker, ikke blødd etter det. Ble ikke gravid på de 20 dagene. Og mensen får vi vel ikke så raskt når vi ammer uansett.
MartinFelipe07 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 ok! takk for svar! Får vel bare begynne å ta de idag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå