Gå til innhold

Jeg er så glad, så glad!

Anbefalte innlegg

Må bare få fortelle dere her inne også, er jo liksom her jeg hører hjemme...

Var på UL i dag 7+3, og der var lille gullet vårt, vokst seg stor og fin!!

Alt var slik det skulle, og jeg er så lykkelig!!

Endelig, etter 6 forsøk ser det ut til å gå vå vei....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9620413-jeg-er-s%C3%A5-glad-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!!

Har fulgt spent med deg etter at du satte inn sist gang. Husker jo at du krangla deg til 2 egg, og det samme gjorde jo vi også. Men det gikk ikke så bra for vår del.

Men, du er en inspirasjon for meg :-)........blir til at jeg sammenlikner meg med de som har holdt på en stund, i og med at vi skal i gang med nytt forsøk nå som blir nr 9 i rekken.

Du sier det var det lille gullet deres, var det bare et som hadde festa seg? Husker jo at du skrev tidligere at du hadde blødd litt. Det var kanskje derfor du blødde da?

Lykke til Sunniva 78, krysser fingre for deg og spiren :-)

Jo, vi satte inn to egg, men det var ett som hadde klamret seg fast:-)

Så bra at du finner inspirasjon, jeg håper virkelig at dere også lykkes snart nå. Det er dere inderlig fortjent. Så ikke gi opp, snart sitter spiren!

Vi må bare holde på litt lengre før rette egget kommer hjem...

Hvorfor jeg har blødd har jeg ikke fått noen forklaring på, det er ikke alltid så lett å finne årsaken.

Jeg har blødd 2 ganger nå, og brun utflod med jevne mellomrom.

Men i dette tilfellet altså helt ufarlig:-)

Lykke til videre bollibompa!

Annonse

Hei, hei Sunniva....

Du husker meg nok.. Ciap vettu du, fra Danmark:o)

Jeg vil bare gratulere deg så masse med graviditeten:o) Det må jeg virkelig si du fikk det til:o) Jeg er så glad på din vegne, og vil bare ønske deg lykke til videre..

Sommerhilsen

Hei igjen...

Alt står bra til her nede:o) Jeg har ikke vært inne på sidene så ofte, og de få gangene jeg har vært innom har jeg bare lest de seneste innleggene.. Jeg var gjennom et fryseforsøk i april, som ikke gikk så bra..

Akkurat nå sitter jeg og ruger på 2 egg som ble satt inn på lørdag:o) Eggene har vært blastocystdyrket så de ble satt inn på dag 5, istedet for dag 3.. Dersom alt går etter boken "klekkes" eggene i dag.. Dette er noe av det mest spennende jeg har vært igjennom.. Dette er tredje og siste forsøk i denne omgang, og dersom det ikke går denne gangen, kjøper vi nok 3 forsøk til.. med krav om blastocystdyrking:o)

Jeg har sett litt etter deg i blandt, men du har tydeligvis ikke vært "her" når jeg vært inne på sidene..

Jeg ble så glad når jeg leste om det vellykkede forsøket ditt, det unner jeg deg herfra til månen:o)

Klem

Så utrolig bra! Dette fortjener du :)

Etter som jeg husker er våre historier ganske like, så jeg håper på at jeg også lykkes på forsøk nr.6. (frys, mest sannsynlig i august).

Har hatt 2 negative, 1 MA og 2 kjemiske, var det ikke noe sånt du også hadde?

Jeg tror ikke lenger at det kun er uflaks at det går galt etter positiv test, så jeg håper sykehuset nå vil sjekke litt videre.

Ønsker deg lykke til videre!!!

Annonse

Oj, så spennende!

Jeg har stor tro på blastocystdyrking... Følte meg faktisk mye tryggere selv jeg, nå som jeg visste at eggene hadde delt seg mere enn 4.

Og i ditt tilfelle vet man jo at eggene har kommet mye lengre i utviklingen!

Du skal se at du blir tvillingmamma Ciap;-)

Må få høre hvordan det går med deg da... Ok?

Lykke til med rugingen!!!

Klemmer fra meg:-)

Takk lillelilly!

Historien våres er skremmende lik den... Helt lik faktisk...

Man skal ikke gi opp håpet iallefall, men om det er flaks/uflaks, nei det vet jeg sannelig ikke. Jeg har trodd at endometriosen min var forverret, og hadde nok tatt ny operasjon før nytt forsøk. Men heldigvis slipper jeg det!

Det er så uendelig mange tilfeldigheter med i dette gamet her, men til slutt finner man det rette egget når livmoren er på topp!

Og da blir det baby på deg også vettu:-)

Lykke til videre!!!!!!

Hei igjen Sunniva..

Så klart jeg skal oppdatere deg...:o) Skal teste søndag 1 .juli, så det er en spennende og litt nervepirrende tid fremover..

Jeg får håpe du har det bra, og jeg gleder meg til å følge graviditeten din... Jeg er kjempeglad på din vegne:o)

Sommerhilsen fra varme Danmark..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...