Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 ehehe... bare lurte på om det ble igangsetting på deg eller???? Hvordan er formen ellers?ikke noe tegn på at noe er på gang? Tenkte siden vi har samme mens-termin, og er temmelig sikker på at ting har starta i det små hos meg:o)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 nei dæven får du før meg selv om jeg jukser? din luring:) hehe jeg vet ikke enda, får vite på onsdag:) formen ellers er vond,trøtt og sliten, men masse murringer men fint lite annet tegn.. kom pittelitt blod i stad me aner ikke hva det betyr:P Hva skjer hos deg da, har du rier?????
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 hehehe, spørs om jeg får snike, men har hatt jevne tak hele dagen(begynte onsdag sist uke, men har ikke hatt noe spes mønster).Så nå kom jeg netopp hjem fra mamma, som ville at jeg skulle sove der..hihi,hun så på meg at jeg hadde vondt da...Har begynt å rive godt, og kommer med jevne mellomrom.. Så jeg ber om at noe skal skje for dette her er nesten uutholdelig..Nå skal jeg ta en varm dusj å prøve å sove littt, er såååå trøtt!!!ZZzzzzz...... Godt å høre at det ikke bare er meg som er trøtt..Er du også skikkelig svir i øynene å bare vil ligge rett ut?? Murringene nekter å ta seg opp?vil det si at de er til å holde ut,eller er de veldig vonde? Kjenner jeg er nybegynner,hehe:p
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 åååh så spennende:) du skal få snike siden du har vondt:)hehe:) da skal du se det blir baby snart vett, samle deg krefter nå mens du får til:) jepp helt jævlig, men får ikke til å sove pga alle plagene mine:) det vil se at de er plagsomme, men til å holde ut, slike som bare er en pain in the ass:P kan ha seg for at jeg har vært på fotoshoot halve dagen, blir fort sliten av noen timer foran kamera:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå