Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hei! vi vurderer å flytte til sandefjord i løpet av sommer/høsten. Er det noen her som bor der? Tenkte om dere har noen anbefalinger på hvor det er bra å bo å slikt.. har tenkt å kjøpe oss hus, helst ikke midt i byen.. å helst ikke en veldig dyr plass.. mamma,pappa,lillemann og pusi
winneboo Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei jeg bor i Sandefjord. Er mange fine plasser å bo her. Jeg har oppvokst på Asnes(Vestrøya) å trivdes kjempegodt der. Det er også veldig fint på Østerøya, men har aldri bodd der da. Nå bor jeg på Krokenskogen å her er det kjempefint for barn. Trives veldig godt her hvertfall. Er mange fine hus her oppe. Alt fra leiligheter,tomannsboliger,rekkerhus og eneboliger.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Er krokenskogen langt fra sentrum? vet du om det er noen plasser en absolutt bør holde seg unna? aldri vært i sandefjord selv, så jeg vet ikke hvordan det er der, miljø o.l
winneboo Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Tar ca 5 min med bil. Tar vel hvertfall 20 min å gå, så ligger ikke så veldig nærme sentrum. Jeg hadde ikke bosatt meg med barn på Varden,Ringkollen eller Breili.
M by M Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har bodd i sandefjord hele livet (minus 6 mnd i oslo) og jeg elsker å bo her så kan anbefales! Boligprisene er vel noe høye her, men ikke så altfor ille. Har en kompis som er megler, så kan høre om litt råd fra han og komme tilbake til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå