Gå til innhold

Når begynte dere med mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å gi barna annet enn melk (grøt f.eks)? Det anbefales jo å bare gi mm/mme de 6 første mnd, men hvor mange venter egentlig så lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi begynte da tulla var 5 1/2 måned. da var hun oppe hver time på natta for pupp og det orket jeg ikke lenger. og så var hun veeeldig opptatt av det vi spiste og gapte hver gang vi puttet noe i munn. så hun var veldig ! klar for å begynne med mat da. gikk som en drøm. men noen er tregere og kjappere

Skrevet

dytter dene litt jeg! Er ikke ment som noe kritikk i det hele tatt, er rett og slett bare nysjerrig på om det er noen som virkelig venter helt til 6 mnd??

Skrevet

Heisann:)

Det er lov å være nysgjerrig!

Jeg har ei tulle som blir 6mnd neste helg og hun fullammes ennå! Ikke smakt på noe annet enn morsmelk,tran og vann:) Så tenker vi begynner meg mattilvenning nå ila sommern:) Så er noen som venter til 6mnd ja;)

Skrevet

Jeg hadde planer om å fullamme i 6 mnd. Men siden guttebassen hang i puppen hele dagen, så tok det så¨mye av min energi, at vi begynte tilvenningen av grøt når han var 5 mnd. Ble jo ikke så mye bedre med en gang. Men nå er han 6,5 mnd og spiser flere måltider fast føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...