Gå til innhold

Hvor mye klær har dere i hver str.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått plenty klær i str. 62, vurderer å bytte en del til 68. Hvor mye klær har dere i hver str.? Tenker antall bodyer, bukser etc?

Husker så dårlig fra førstemann, men det jeg husker er at jeg angret på at jeg ikke byttet til større str...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt for masse!!! fikk en hel drøss i tillegg til det lille jeg hadde kjøpt selv. hadde vel en 15 bodyer. ern 5-6 bukser i hvertfall og minst like mange gensere og en 3-4 kjoler

Skrevet

Jeg har altfor mye. Man vasker jo også, men mange ting ble bare brukt et par ganger. Fikk en lite-bæsjende baby, så ingenitng ble møkkete heller. Jeg bytter klær hver dag for å få brukt alt.

Jeg hadde minst 15 bodyer i 62 og 68. Totalt unødvendig. Skulle byttet halvparten av klærne.(Skal sies at jeg ikke har trengt kjøpe mer enn 5 plagg selv.)

Skrevet

Har veldig mye i str 62 og får nesten ikke brukt alt,skulle heller hatt noe av det i 68 istedet. Har sikkert 20 bodyer,både kort og lang arm,en del sett bukser/gensere og nok kjoler. Må bare prøve bytte på en del for å få brukt alt,har jo noen favorittplagg.

Skrevet

Ett lite tips, dersom dere har fått noe fra noen som dere føler dere ikke kan bruke, men som ikke passer, så er det jo mulig å bytte i akkurat lik bare større. Vi fikk blant annet en jakke som var veldig pen, men håpløs for babyer, byttet den i helt lik bare større, så da slipper man å ha dårlig samvittighet. Ellers har jeg byttet alt som jeg kunne. Det er jo alltid en del man ikke kan bytte for da blir tanter eller bestemødre snurt.

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte. Har fått en del HM klær som er enkelt å bytte i samme plagg, bare større. Tror jeg skal gjøre det, altså, vi sparer jo penger på det og det er jo unødvendig å ha så mye smått.

Skrevet

Et tips er å bytte klærne inn i tilgodelapper i stedet for klær. Så kan man vente å se hva man faktisk trenger i hvilken størrelse. Er jo f.eks dumt å bytte til noe sommerklær nå, dersom du ikke skal bruke størrelsen du bytter til før til høsten.

Skrevet

Vi fikk så mye i 62. Jeg så ikke over, men bare vaska det. Dumme meg. 15 bodyer og 2 bukser faktisk...hallo. Det blir jo ikke møkkete heller. Men har du mye av noe, så anbefaler jeg å bytte til 74 f.eks. Jeg synes har møkker til klærne HELE tiden nå. Så nå går det unna med klær. Iallefall bodyer.

Skrevet

har akkurat gått over til str 74, og telte faktisk 16 bukser.. totalt unødvendig. har nesten ikke kjøpt noe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...