Lucile Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Er nyskjerrig paa denne vognen, vet noen ca pris og hvordan er den i bruk?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Syns det er ei kul vogn. Virker som den er god og lett å trille. Så at de hadde tilbud på mutsy på skeidar hønefoss om du bor i nærheten.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 så på denne i dag! Virket veldig god å trille(var 4 rider jeg testet) eneste virket som sportsdelen var noe liten?
CAT77 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Ei venninne av meg hadde denne og var veeeeldig misfornøyd! Det var feil etter feil med den, vognen virket skranglete og flere deler løsnet. Etter flere reklamasjoner fikk hun tilslutt hevet kjøpet og fikk en ny vogn av et annet merke. I tillegg fikk hun en gutt som var ganske stor og bag-delen var for liten etter bare noen måneder.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Signerer Cat77 her... Stiv og dårlig vogn, tung å manøvrere, masse klager/reklamasjoner på den, stoffet i sittedelen er glatt, så ungen sklir sammen som en sekk, bagen er KNØTTliten, og hele vogna er veldig plæstikk... Styr unna..!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Har ei venninne som har denne vogna,hun er veldig fornøyd.Tydelig at det er delte meninger om denne vognen,også!
Lucile Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 Ojda!Jeg for se litt mer, det er jo delte erfaringer med alle vogntypene ser jeg her inne, smak og behag.Tenkte paa Quinny og, hoert masse bra,men har naa sett flere innlegg her inne om at den ikke er noe saerlig....ikke lett!
mammmamia ** Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Quinny og Mutsy er dårlig kvalitet i forhold til prisen.. Skal du først bruke så mye penger på vogn ville jeg heller sett på Teutonia sine vogner - MYE bedre kvalitet til en noenlunde lik pris... Det kommer jo an på hva du ønsker i en vogn, finn ut av hva slags krav du har til vogna, og velg så etterpå, ikke bare se på en vogn som ser stilig ut..! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Har kjøpt mutsy på tilbud på Baby Shop. Komplett duo til kr. 3999,- Syntes dette var mye vogn for pengene. Lå på ca. 6300 kr veil.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Jeg jobber på en babyutstyrsbutikk og vi måtte slutte å forhandle Mutsy-vognene. Var reklamasjoner på ca 90% av vognene! Helt håpløst! Men de er utrolig kule å se på, det skal de ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå