Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hos meg buler begge skjedeveggene ut i skjeden. Den fremre kjennes og ses som en ruglete bul rett innenfor skjedeåpningen, og jeg må liksom dytte den oppover og bakover for å få en finger inn. Den bakre kan jeg kjenne bule ut i skjeden når det er avføring i tarmen. Det er 7 uker siden jeg fødte. Er det vanlig å ha det slik? Eller har jeg fått fremfall som krever operasjon? Har veldig liten lyst på skjedeoperasjon, men kan ikke huske at jeg var slik etter forrige fødsel. Derfor lurer jeg på hvordan andre er? Det er så liten aktivitet på "mammas kropp", så jeg spør her.
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 hos meg ser det helt likedann ut som det gjorde foer foedselen. er 5 uker siden foedsel.
Divinity Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 her er åpningen ganske stor, så er det trangere rett innenfor liksom. vanskelig å forklare, men er ikke som før fødselen iallefall. Håper det snart går bak til normalen...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hos meg buler det i alle retninger føler jeg. Hvis jeg kjenner når jeg står oppreist må jeg nesten lete meg vei. Jeg er også 7 uker etter fødsel. Var slik etter sist fødsel også, og begge ganger har legene jeg har gått til sagt at det ser fint ut der nede! Samleie går greit. Tror ikke du har fått fremfall, men det er jeg ikke den rette til å bedømme. Er du usikker bør du få en lege til å sjekke. Har du vært på 6-ukerskontroll?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har det på samme måten, 3 måneder siden jeg fødte barn nummer to. Ingen av mine leger har kommentert det, og både samleie og fødsel går greit. Så da gjør jeg ingenting med det nå. Hvis det er fremfall, så er det ikke vanlig å operere før en er ferdig med å få barn.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Glufsa mi er helt lik som før.. 14 uker siden fødsel
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Er slik her og...på "baksiden" kjenner jeg "buklene" på utsiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå