Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Var hos legen idag, har hatt en liten blødning, så han ville sende meg til gynekologen for å ta ul, har aldri vært på ul hos gyn. før, bare på sykehuset, er det noen forskjeller, eller er det det samme, bør jeg ta med mannen?? jeg skal dit imorgen:)
vårina Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Har selv tatt ul både på sykehuset og hos gyn. Ble gjordt akkurat det samme begge plassen. Ta med mannen du vist du ønske det. Selv har eg dratt kjæresten min med på alt...han like ikke sykehus osv....men var nesten den som var ivrrigest etter ul..hihihi Hadde selv blødninger i 8 dager...men hjerte slo på ul. Er nå 9,3 uker på vei og i storform:) Masse lykke til!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 hvor mye blødde du vimsen 72?? å hva slags blod?
vårina Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 blødde friskt rødt blod...var hele tiden mindre blødning enn når eg har mensen...men eg måtte bruke bind. Det begynte når eg var 5 uker på vei...var hos lege som sa at eg hadde mistet og at det ikke var vits å gå til gyn. Ble kjempe deprimert og hadde det skikkeligt tøft i flere uker. Kjæresten min tok tilslutt kontakt med en ny lege. Han sendte meg til gyn...der me fikk se mirakelet våres:) De er ikke helt sikkre..men de lurer på om eg var gravid med tvillinger og mistet det ene. Kor langt på vei er du? har du vært på ul? Gyn min sa at der er ingen vits å gå på ul før enn er minst 6,4 uker på vei...først da kan de si me sikkerthet ka som skjer. Off stakkars deg føle virkelig med deg. Håper det går bra for deg også. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hos gynekologen har de veldig ofte kun såkalt innvendig ultralyd. Da må du altså opp i den kjekke undersøkelsesstolen... Bare sånn at du og mannen er forberedt på det.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå