Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Uff blir sliten av dette her... Men nå blir det utredning for å finne ut hvorfor ikke spirene vil være hos meg.. Andre som har blitt utredet?? og evt funnet ut av noe
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 heihei jeg hadde en SA den 12 mai..startet prøving rundt den 20 mai...fikk blødning i går og tenkte at nå kom mensen ganske så presis....usikker om det er mensen eller kjemisk graviditet..litt for tidlig til at det betegnes SA iallefall siden det er rundt ikm. Har du mistet 3 ganger?jeg og tenker det at jeg ønsker å bli utredet. Har så lyst på en til.har du barn fra før av?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Nei har ingen barn fra før.. prøvd i 10 år og endte til slutt med prøverør i Danmark.. men 3 mislykket forsøk endt i sa..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 d var veldig trist å høre.Skal ikke klage jeg.frustrerende tid når man begynner prøving.alle vil jo helst det skal skje med en gang. Planlegger dere flere forsøk?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja vi kan jo ikke gi oss enda. men det er utrolig slitsomt og jeg er veldig sliten nå. Men nå er sommeren her og vi skal prøve å kose oss så godt vi kan så får vi se hva høsten og vinteren bringer oss.. Ønsker deg alt godt og jeg håper en dag du lykkes og sitter med spire i magen.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå