Gå til innhold

Hvordan klare og vente..???


Lill,<3Rikke&Patrick<3

Anbefalte innlegg

Når jeg var gravid med min første så gleda jeg meg si innmari fært,nå som jeg er gravid igjen noe som ikke var planlagt trodde jeg ventetiden skulle gå greit....off vet ikke hvordan jeg skal klare og vente til nurket er her jeg...:))))

 

Andre som har det sånn at dem venter så fært at du går med konstant sommerfugler i magen????tenker ikke på noe annet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Fy søren, dagene går så sakte. Og jeg mister helt motet når jeg ser forsiden på bim da jeg logger meg inn. Du har 221 dager til termin...huff..jeg tror det aldri blir januar, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempe sakte...og det er ingen motivasjon og se at det er sååå mange dager igjen:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går sakte. Iallefall nå som jeg er så forferdelig kvalm for tiden. Det hjelper ikke å spise, men blir sulten alikevel. Gleder meg til at kvalmen blir borte og den lille kommer. Gleder meg til å se hvordan babyen vår kommer til å ligne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her. Er helt sjuk i hodet :) Gleder meg så fælt, og tenker ikke på stort annet. Setter meg små "mål" og første målet nå er å komme meg over i andre tri. - 12 dager igjen! Deretter er det ultralyd i uke 19, men mellom der er det ferie, så da håper jeg at jeg klarer å koble tankene littegrann over på noe annet.. Hvis ikke virker alt så uendelig lenge til! Døyver ventetiden med å kjøpe nøytale bebisklær... Aner ikke hvor jeg skal lagre alt til slutt, men noe MÅ jeg jo gjøre for å få tiden til å gå litt fortere.. :) Det ER så stas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn osm deg jeg også setter meg små mål for at tiden skal gå litt fortere...går og dagdrømmer hele tiden jeg...kunne ønske det gikk litt fortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...