Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvilke tegn kom dagene før fødsel??Har 7 dager igjen og ingen tegn!!!!Kom det mye slim/utflod/proppen, eller begynte bare riene??
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Slimproppen gikk, fikk rier et halvt døgn etterpå. Og et døgn etter det kom litle Ida.
emmi mi Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 begynte å blø masse frisk blod og to timer senere fikk jeg rier. Ble litt redd pga blodet men var vist tegnings blødning. noe jeg ikke hadde lest om:-)
oo00oo Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Kan ikke huske noen tegn. Vannet gikk på natta og neste kveld hadde jeg en skjønn liten baby i armene.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Så aldri noen propp her, vannet gikk heller ikke- bare våkna på natta av rier :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 hadde mye kynnere nettene før han ble født... KRAFTIGE... og en natt våknet jeg av rier, mens vannet sildret
En liten mamma Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hos meg var det ingen tegn til fødsel før vannet gikk.
Mammasin Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Hadde vel egentlig ingen tegn.. Men kvelden før da jeg la meg sa det liksom Popp inni meg...veldig merkelig og jeg satte meg opp i senga og fortalte sambo. Det gjorde ikke vondt, føltes bare som om noe løsnet inni meg. Trodde selvsagt bare det var innbildning..regnet med jeg skulle gå langt over tiden og dette var en dag før termin. Kl 14 dagen etter begynte vannet å gå....ja det gikk over flere timer. Gjorde ikke annet enn å skifte bind..før riene startet to timer etterpå.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Begynte å murre og hadde kynnere som var annerledes litt over 1,5 døgn før han var født. Under 1,5 døgn før kom slimproppen.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 slimproppen gikk 1 dag før fødselen startet 6 dager før terminen.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Kjente litt svak murring i ryggen på kvelden, ikke noe vondt. riene starta klokka to om natta etter en liten sengevals, og kl ti på ellve på dagen var hun ute. Slimproppen gikk ikke og vannet tok de på sykehuset
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Slimproppen gikk, også gikk det noen dager og jeg hadde gått 14 dager over termin og måtte settes igang....
Har to godgutter! Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Ingen tegn.... heller ikke den 14. dagen på overtid, så jeg ble satt i gang:)
pippis mamma Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Begynte å blø masse friskt blod, et kvarter etter kom første rie, det var et sjokk, gjorde helt sinnsykt vondt! litt over to timer senere hadde jeg en baby i armene! Det skjedde helt plutselig, ante fred og ingen fare, sa til sambo at han bare kunne ta sovemedisin, det kom ikke noen baby den natta, men jenta ble født kl. 03. om natta:) Lykke til da:)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 Ikke et eneste tegn til fødsel, like god form som hele svangerskapet og plutselig startet riene med først 10 min mellomrom og deretter 5 min. (Uten at det var så vondt egentlig, men at det var rier var det ingen tvil om). 15 timer etter første rie hadde vi verdens skjønneste gull i armene :-D
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 18. juni 2007 #18 Skrevet 18. juni 2007 Jeg så ikke mine "tegn" før i ettertid.. Men jeg fikk enormt med vann i kroppen de siste dagene før det startet, hele kroppen var bly-tung og jeg orket ingenting.. Og så hadde jeg masse kynnere. Stod opp om natteen for å dusje for å roe det ned. Ansiktet hovnet opp.. Tok bilder kvelden før fødselen startet og ser jo der hvor fødeklar jeg var. Hos meg bare begynte riene uten noe slim, vann, blod eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå