*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 I dag har jeg rett og slett ikke fungert på jobb, har så veldig vondt i underlivet, Det stikker masse der nede, nesten som det er opp gjennom skjeden. Vondt i korsryggen og sterke murringer hele tiden. Er veldig kvalm,spyr ikke,blir svimmel av smertene og kvalmen. Det begynte i går ettermiddag og jeg fikk litt feber i går kveld,bare 38 grader. I natt har jeg vært så å si søvnløs fordi alle stillinger var vonde å ligge i. Har også fått et par turer i dag hvor jeg plutselig rykker til av smerter,ned i benene også. Er så ubehaglig,har ingen blødninger. er så redd for å miste,at noe er galt :-( Masse klaging her men er det noen som har det likedan? Klem
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 Dytter litt. Har så vondt enda. Er det noen som har noen gode råd til meg
Birthen Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Huff! Stakkars deg! Er du blitt bedre nå? Jeg har det ikke sånn som deg, men har jo lest at det kan være vanlig med ganske mange stikninger og strekking i livmoren uten at det behøver å bety noe. Men ikke bra å ha det så vondt! Ta en tur til legen for sikkerhets skyld? Kan jo være "vanlig" magevondt også? Lykke til! Håper du blir bedre fort!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Heisann. Tusen takk for svar :-) Tror ikke det kan være magevondt da det føles som om en stikker nåler inn i skjeden. Verker også forann på skambenet. Og av alle ting klarte jeg å ramle halveis i trappa nå i stad, klarte å ta meg for så jeg tatt ikke på rompa. Må kanskje ta livet mer med ro :-D he he. Får håpe det er livmora som strekker seg. Ringer legen i morra hvis det ikke er bedre. Er litt bekymret for at det kan være BL,men vet ikke nok om det. Klem
Birthen Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Huff da! Ikke løpe i trappene! :-) Har heldigvis ikke hatt BL selv, så vet nok ikke så mye om det jeg heller. Men ta livet med ro i kveld og så satser vi på at du er i superform i morgen! :-)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Trenger noen som ber meg ta det med ro, stresser nok mer enn jeg vil innrømme. he he :-) Så tusen takk for det, kjenner jeg er mer avslappet bare en får pratet om det..... Klem fra meg
Ceres Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hei Jeg hadde selv skikkelige korsryggsmerter som strålte nedover beina. Var så vondt at jeg lå å vrei meg et par netter. Trodde det var isjias. Hadde mest lyst til å skrike, så vondt var det. Dette var før jeg viste at jeg var gravid. Temperaturen var også opp mot 38 grader. Testet positivt et par dager etter (c: Er helt fin nå. Tror og håper at du snart er kvitt disse plagene og at alt er i skjønneste orden. I ettertid tenkte jeg at det sikkert var spiren som hadde tatt et ekstra godt tak for å klore seg fast (c; Lykke-til-klem
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Det kan være antydninger til BL da... Jeg hadde jo veldig vondt i skjeden i går (stikkninger) og har konstante smerter i halebenet/ rompa. Så det er nok bekkenet hos meg. Bare trøster meg med at søstern også hadde dette tidlig, men at det gikk over. HCG-hormonene påvirker jo bekkenet med en gang man blir gravid, men for noen trenger ikke dette bety at man blir plaget av bekkenløsning senere i svangerskapet. *håpehåpe* klem
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 Er jo bare 5+4 så håper at det går over fort da, for dette fungerer ikke jeg med :-) Hvor langt er du på vei og hvor lenge hadde søsteren di det?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Sånn hadde jeg det når jeg begynte med bekkenløsning i forrige svangerskap. Håper at det ikke er det for deg, så tidlig, så satser på at det går fort over
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 jeg hadde det akkurat slik da jeg opplevde min første SA i mai...forferdlige murringer,vondt i underlivet.begynte ikke å blø før noen dager etter smertene startet.Men det kan være så mye og mest trolig helt ufarlig.Lykke til.håper spiren klorer seg fast:)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2007 Nå har jeg ligget rolig og ikke gjort så mye og smertene er ikke så illle som de har vært.... Håååååper at det går over. lille my,hadde du vondt hele tiden de dagene til blødningen kom? Klem
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 var ikke så mange dager med ubehag før blodspor viste seg.. brun utflod...tok 3-4 dager med brun utflod og deretter komplett abort.Hadde vel ondt 4 dager før blod. D verste var murringene nedover beia og korsryggen..men skal ikke skremme deg.alt er sikkert fint:) er dine barn fra før gammel?mistet før?
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er 8+0 i dag.. har hatt vondt i halebenet i et par uker, men sikkert ikke så mye smerter som du har... Har hatt noen netter m dårlig søvn siden det ikke finnes noen behagelig stilling. Husker ikke hvor lang tid søstern kjente BL, men det var nok et par mnd tenker jeg. Får håpe ikke du har så vondt lenge... Det går nok over snart skal du se! klem
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 Hva er BL egentlig, hva står det for??
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 19. juni 2007 Er ganske rolig i dag, har tatt det veldig med ro. Stikkene er der av og til men ellers i bra form. Skikkelig kvalm,sulten hele tiden og ømme pupper, men det er vel bare gode plager :-D godt å kjenne at en er gravid. Mine barn er 6 og 8 år ( Min eldste datter mistet jeg da hun var 7 år,hadde vært 15 nå ) Derfor 3 prinsesser,viktig for meg å ha henne med :-) Hadde en MA for 12 år siden men har egentlig ikke tenkt over det før jeg kom inn her og leste om det. Mistet i uke 12,hadde vært død siden uke 8. Håper spiren er der enda ******************************'' Klem fra meg
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. juni 2007 #18 Skrevet 19. juni 2007 Uff, så trist at du mistet den ene dattera di! :-( Må være det værste man kan komme borti! Trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå