emmi mi Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har et veldig urolig barn som omtrent ikke sover hun er nå 7 uker, synes det har blitt ekstra ille n selv om hun har vært snn siden fødselen, griner mye og er sutrete. har hørt at det går som regel over etter 3 mnd, men dere som har oppleved det samme synes dere det fikk en topp også roet det seg? evt når var denne toppen? noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Min første gutt var svært urolig. Han sov lite og var svært aktiv. Nå er han blitt 2år og først nå begynner han å roe seg ned litt. Ikke så oppmuntrende kanskje. Men alle barn er forskjellige. Ikke alle babyer som bare spiser og sover. Når det gjelder det at babyer har vondt i magen, og derfor sover lite og blir sutrete - så har de en topp ved ca.8 uker. Dette bedres mye når babyen er 3mnd for da er tarmen fullt utviklet. Om babyen din er urolig pga. maten kan Minifom hjelpe.
snartmammapåny Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har og en våken og krevende baby. Har plages med magevondt og diverse siden den dagen han kom ut av min mage. Vi har gått til kiropraktor og det hjalp noe. Han ble vel 50%bedre av det. Da det viste seg at han hadde noen skevheter i rygg og nakke som sikkert gjorde kjempevondt. (fødselskade) Men sliter fortsatt med magen og kolikken. De siste 3 ukene har vi brukt minifom det hjelper MYE. Slipper at småen vrir seg i smerter og gråter konstant. Han kan og sove noen timer sammenhengende innimellom uten å vokne etter 5-10min av nye mageknip. Så jeg anbefaler å prøve minifom om din har magevondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå