Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hcg var kun på 45.. så jeg tok ny med engang på fredag. Blødde i 4 dager og så var det stopp... har nå siste 4 dagene hatt positiv test, så det er nok hcg igjen i kroppen... Har vært hos legen i dag, for å få han til å søke om full utredning noe jeg håper å komme igang med så snart som mulig. Det blir ingen nye forsøk før dette er gjort, det er både bortkastet penger og psyke.... Så da blir det å prøve å kose seg i sommer og nyte været hvis det går an å glemme dette for en stund.. er vanskelig for så fort man ser barn eller mager så stikker det kniver!!!! auau snufs... Vil ønske alle sammen en god sommer og jeg håper og krysser alt for at dere andre lykkes og får drømmen oppfylt!! KLEM
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Var på dag 13. (onsdag) Så jeg blødde mandag, tirsdag før jeg tok prøven, så blødde jeg onsdag og torsdag så var det slutt... på fredag, lørdag, søndag og mandag har jeg svak positiv test..
lillelilly Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Æsj...så kjedelig!!! Det var leit Vet hvordan du har det, var der selv for et par uker siden...Hcg på 45 på dag 14, 88 på dag 16, men blødning på dag 15. På dag 19 var Hcg på vei ned igjen. Bare lurer jeg, siden du skriver om full utredning, har det skjedd tidligere? Jeg har hatt 1 MA og 2 kjemiske nå de tre siste gangene og jeg ønsker ikke å sette inn igjen før jeg vet hvorfor det slipper etter at det har festet seg. Har snakka med sykehuset og gitt de beskjed om det, har fått beskjed om å ringe i morgen for å høre hva de skal sjekke før neste forsøk. Frys i august hvis alt går som planlagt. Er spent på hva de mener og hvilke prøver som bør tas. Siden du tydeligvis er i samme situasjon hadde det vært fint å høre hva de sier til deg også. Nyt sommeren så lenge! Jeg prøver så godt jeg kan selv om det ikke alltid er like lett. Venter spent på hva som skal skje og vil i gang så fort som mulig. Vi skal klare det til høsten!!!!!! Trøsteklem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Hei.. ja vi får holde hverandre oppdatert.. skal bli godt å få utredning nå!!
Snooopi Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Så trist å lese, Tullemor... Jeg vet nøyaktig hvordan du har det nå, jeg har jo prøvd det 3 ganger... Men det skal gå! Vi skal lykkes! Ikke gi opp! mange trøsteklemmer fra
lilly01 Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hej tullemor Det var tråkigt att det ikke gick som det skulle. Vila dig gott i sommer så du får litt extra guts i høst og att nicken din blir optimistisk igen. Vi får prøv og se en annan vei, men magarna ær der øverallt de. Håper du får en ordenligt bra utredning så du vet vad du kan førhålla dig till, det brukar hjelpe iallafall psykiskt klem
Gemini 69 Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 HEI tullemor1, Kjempetrist å høre at det gikk som det dikk.Jeg vet hvordan du har det akkurat nå,var på ultralyd igår,der var det ingenting å se på UL.Har blødd i tre uker.Hcg var på 13 etter 14 dager.Det steg til 122 en uke senere.Igår var den på 274,begynte på 6 uke igår.men da jeg kom på ultralyd var alt håpet borte,ville så gjerne se et lite hjertebank.Håper bare at hcg'en synker idag,hvis den fortsetter å stige,så er De redd for at det kan være utforbi livmora. Skal prøve igjen i September,håper jeg også får full utredning hva som gikk galt denne gang!! Jeg måtte ha assistert egghatching og er veldig redd for at eggene ikkje vil feste seg neste gang eller slippe tak som De har antakligvis gjort denne gang.Har Du vært borti dette før?Kanskje jeg må gå på Progestan tabletter litt lenger enn sist? Er forferdelig trist selv om det bare er første forsøk,føler at kroppen min er heilt mislykka.............................
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Er spent på blodprøvesvar 2 jeg Tullemor ) Tenker på deg...
lillelilly Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Ahhh...er så utålmodig jeg. Skrev over her at jeg skulle ringe sykehuset i dag for å høre hva som skal skje videre, men de har fortsatt ikke sett på saken Ting tar tid........ Blir spennende å høre hva de har tenkt å sjekke før neste gang. Du får holde meg oppdatert på hva de sier til deg ang. full utredning Tullemor1, så vi kan se om de evt. gjør ulike ting.....
lillelilly Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Endelig ringte sykehuset, maste litt jeg Da blir det blodprøver neste.....for både meg og mannen. Kromosom prøver og for å sjekke koagulasjon i blodet. Ca. fire uker før man får svar. Det er leeeeeeenge det!!! Kommer vel til å være nervøs i fire uker..... Er jo litt redd for de kromosom prøvene, men det er visst veldig sjeldent det er det som er galt. Tror vel egentlig selv at det har med blodet mitt å gjøre, tror jeg har blod som sirup Siden jeg blir i bedre form av blodfortynnende (legene ler av meg da , mener at det ikke er noe logisk forklaring på det). Kom med tilbakemelding når du vet hva du skal sjekke ut da, Tullemor1. Hold meg oppdatert!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Får håpe morgendagen bringer masse solskinn og gode nyheter ,vennen!!! Klemmer i fleng fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde ass. hatching forrige gang og ble også gravid men mistet i uke 6+5... litt lenger enn nå som jeg ikke hadde.. Men skal bli godt å få utredning og finne ut hvorfor ikke spirene vil være her.. LYKKE TIL !!!!!!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal holde deg oppdatert lillelilly... .o))
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Kjære Tullemor! Jeg håper de kan gi deg noen flere svar etterhvert. Jeg føler med deg, egentlig bokstavelig talt også..Jeg tror det kommer til å lykkes for deg, for du er ikke klar for å gi opp- og en dag blir eggene sittende! Jeg håper du får tenkt på litt andre ting også. Har du begynt å trene "ordentlig" igjen? Det har jeg, og det føles godt. Jeg er så glad i å trene, og det er så deilig å trene uten å være redd for at jeg hopper for mye o.l. Må prøve å finne noen positive ting med min (og din) situasjon;) Jeg sender deg masse gode tanker og ønsker deg flerfoldige glass vin fordelt på mange varme sommerdager. Jeg er helt sikker på at dere kommer til å lykkes! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå