Tiddelidu Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Spør inne på ammedebatten =) Og rop på Fjummsi. Hun tandemammer sine to barn.
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hva tenker du på? Jeg ammet min første når jeg ble gravid, da var han 5 mnd. Når han var 8 mnd fikk han puppenekt og jeg måtte dessvere gi opp. Enda en stund til nr 2 kommer, så jeg kan ikke tenke meg at det skal bli noe sjalusi etc når nr 2 ammes...... Kjedelig å ikke amme nr 1 lengre selvfølgelig, men jeg tror kanskje ikke det hadde fungert så lenge uansett. Vet jo ikke selvfølgelig, men han er i dag 9 mnd og har 8 tenner..... + er rimelig bestemt på hvordan ting skal være og han skal gjerne ha med seg alt mens han spiser også.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 ok, men det er altså ikke noe i veien for å amme mens man er gravid?
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Nei det har jeg aldri hørt, men det krever muligens en mor som er frisk som en fisk og har litt ekstra energi å gå på Være litt ekstra påpasselig med maten og hvile er nok lurt tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 takk begge to! tenker og tenker, skal/skal ikke.. :-p Men hvor lang tid tar det gjennomsnittlig før el kommer igang igjen´a?
2nj♥ Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ammet eldste til han var 14 mnd og jeg har 15 mnd mellom mine to. Så 1 mnd ammefri mellom Gikk helt flott å amme mens jeg var gravid, eldste gjorde ikke noe av det.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Her forsvant melken med engang jeg blei gravid, men nå hadde jeg jo lite melk fra før av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå