chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Heisann... fikk endelig testene men de var negativt du!!!! Æsj... Hadde så gjerne håpet nåda... ikm i morgen..*sukk*
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 ååå,så dumt,det var trist :-( Men ikke foe å gi falske forhåpninger så er det jo noen som trenger ekstra lang tid på å produsere hcg. Har hørt om noen som det ikke slår ut før i uke 7. jeg fikk jo neg test hos legen 1 dag før IKM. Lykke til og skal krysse fingrene for deg :-) Klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Takk for det=) Tørr ikke håpe noe mer nå, må nesten bare vente til morga dagen er der og det er jo også ikm dag...=) Så får tiden vise... Men det er sååååå travelt og vente, vil liksom at det bare skal skje, enten TR eller gravid... Men det er en ting jeg lurer på... Jeg hadde ikke testene før nå kl 1500, så tok "urinprøve" og testet av den.. den ble tatt 0800... har det noe og si? Takk og skal prøve og holde håpet oppe=)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ikke helt sikker på hvor lenge den kan stå? Hadde du den i kjøleskapet? Klem:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Heisann=) Tar sin tid før jeg svarer... ja den sto i kjøleskap i 7 timer... har vel ikke så mye å si det kanskje? Men her lurer en på det meste...=)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hå ikke TR kommer i morra hos deg, krysser fingrene ********** Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå