Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lat en jente på 14-15 som du ikke kjente gått trilletur med din 8måneder gamle baby i en storby. (Bergen) Er selv litt usikker.

Hvet at en av nabokirkene har hatt en "barnevakt" opplæring med konfirmantene, der de har lært blant annet førstehjepl av småbarn, stell og om barns utvikling. Synest det hadde vert deilig og fått fri en time i uken der jeg kunne gjort litt husarbeid. De første gangen ville jeg nok la henne være her hjemme med han til jeg følte at jeg stolte på henne og etterhvert kunne de gått trilletur i nærområde...

Blir ikke helt enig med meg selv om dette er en god ide...

Var jo selv trillepike da jeg var mye ygre (på bygda vell og merke), men er tydligvis blitt en skikkelig hønemor nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde nok ikke det om jeg ikke kjente henne...

Skrevet

Skulle stå at jeg ville ha henne hjemme sammen med meg de første gangENE slik at vi ble litt kjent og jeg kunne stole på henne...

Skrevet

Om dere er sammen alle tre de første gangene så blir dere jo kjent da. Du trenger jo ikke la jenta trille tur uten deg før du føler deg trygg.

Så det ser jeg egentlig ikke noe problem med. Om du ikke blir trygg på henne så kan du jo bare si at det ikke passer, du har ikke beov for en trillepike alikavel...;)

Og en jente på 14-15 er jo ofte ganske så ansvarsbeviste (iallefall noen av de, du merker nok fort om hun er slik eller slik)

Skrevet

Ikke som jeg ikke kjenner, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...