LL67 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 M I dobbel K E, M og U og S! M I dobbel K E, M og U og S! Her er Mikke Mus Klubbhus..... og så skjønner jeg ingen ting! Og har en evig diskusjon med Eldstemann... Hjelp!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 De staver navnet til mikke. Dobbel M I K K E M og U og S og da sier Mikke "det er meg". Det er mikke mus klubbhus tralalalalalaa. Ja det står på hver dag her :-P
På vei igjen <3 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Her er Mikke mus klubbhus, vennen min kom inn kom inn det er mikke mus klubbhus vennen min kom inn kom inn ihvertfall noe sånt.. huff, nå husker jeg ikke den sangen helt, hvordan høres det ut det dere ikke forstår?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja og etter det så innbiller jeg meg at de sier kom bli med kom inn kom inn.
LL67 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Det kan jo stemme med Vennen min, kom inn, kom inn. Må lytte godt neste gang den er på Men er det ikke mere da? Og så skulle jeg gjerne hatt den avslutningssangen også... Er litt kravstor her:D
Gjest Fru Strert Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Datteren min på 4 synger for full hals "Mikke Mus Kukkus" og jeg prøver febrilsk å fortelle henne at det er KLUBBHUS, men nei det er det ikke. Tror de som synger bør begynne å synge tydeligere for alles skyld. He he
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp, en fin fortelling ble fortalt, tipp topp, tipp topp, vi klarer aaaaalt, tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp tipp topp, tipp topp,tipp tippetitopp, se en helt ny dag venter kun på deg, stå opp strekk ut og legg i veeeeei, tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp tipp topp, tipp topp,tipp tippetitopp, nå tar vi farvel pass på deg selv, farvel og takk fra Mikke Muuuus, og fra Mikke Muuuus' klubbhuuuus.
LL67 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 Tror ikke jeg kan lage stort nok smilemerke her nå Og skal slå både sambo og Eldstemann fullstendig i svime neste gang vi ser på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå