Gå til innhold

ABC og evt sying...


Bondine

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har skjønt at det kan være lurt å søke fødeplass tidlig og vurderer ABC-klinikken. Men jeg er litt bekymret i forhold til om det blir nødvendig å sy etter fødselen. Noen som vet om de bruker bedøvelse da?

 

Har ei venninne som sa at fødselen gikk greit uten bedøvelse siden hun var forberedt på de smertene osv, men da de begynte å sy var det helt forferdelig. Vet ikke om hun valgte dette selv eller ikke, og jeg har ikke sagt at jeg er gravid enda så jeg kan ikke bare spørre. Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte uten smertestillende selv forrige gang, og synes faktisk også at det var vondt å sy. Men man er egentlig så øm at jeg tror vel nesten ikke at det brukes bedøvelse for dette, uten at jeg vet dette med sikkerhet.. Men de minuttene det tar overlever vi etter å ha hatt så vondt i laaang tid før det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk fødselsforberedende olje fra Weleda hver dag de 6 siste ukene før fødselen, så unngår du kanskje å sprekke så mye! Jeg gjorde det med førstemann, og det fungerte veldig bra! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

ABC er en helt fantastisk plass å føde. Så håper du søker deg dit.

 

Jeg ble sydd et par sting, då spraya de med en "bedøvelse-spray". Synes det var bare litt stikking, dessuten låg mannen min med min nye bebi vedsiden av.Tankene min var helt andre plasser en sying.

 

Er du bekymret for det, skriv det i brevet som du gir til avdelingen m. tanke på fødselen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...