Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 nå har jeg endelig klart å motivert meg selv nok til å slutte å røyke. har ikke røyket på mange dager nå og dette er jeg sååå stolt over.. lurer på om dere andre som har sluttet vet noe om hvordan babyen reagerer på at jeg nå går med abstinenser... røyksuget er jo der hele tiden, svetter, hjertebank og har litt nerver. blir jo redd for at babyen skal lide når jeg har det sånn.. uansett, herlig å slippe å ha dårlig samvittighet for hver røyk man tar.. Dette skal jeg klare..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 det er nok psykisk de abstinensene du har, suget etter nikotinet varer ikke mange timene faktisk. så sett deg ned, pust rolig, og vær stolt av hva du har oppnådd FLINK ER DU! det står respekt av å stumpe røyken!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Flink du er. Vær stolt av deg selv. Jeg måtte telle timer og minutter i begynnelsen, ikke dager. Babysteps vet du:o) hehe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Takk for skryt damer .. Nå er det snart 3 uker siden jeg tok min siste røyk. Merker at det er stunder hvor jeg har lyst til å tenne meg en, men disse stundene kommer bare sjeldnere for hver dag. Har røyket ca 20 om dagen i 11år, så det er en stygg uvane som man skal bli kvitt. Leste røykeslutt boka til allen carr. Anbefaler den til alle som vil slutte. Babyen var en VELDIG god grunn til å slutte, men helsa mi var også en viktig faktor. Våknet hver morgen til at jeg var svimmel for at jeg var så røyksjuk. Tok meg en halv røyk og jeg ble enda mere svimmel da. Hadde ofte hjertebank og hodepine. En forferdelig ting å utsette seg selv og babyen i magen for. Jeg må bare få sagt at jeg var ca 20 uker på vei da jeg endelig klarte å slutte. Er ikke stolt av det, men trengte den tiden for å få motivert meg selv nok til dette. Trappet ned fra 20 til 4 om dagen fra begynnelsen av, men var fast bestemt på å greie å slutte engang under sv.skapet. Er så glad i dag for at jeg klarte det.. Håper dere andre som prøver å slutte klarer det. Vet det ikke er enkelt, men det går godt an:) Krysser fingrene for dere. Ble langt dette, men trengte å "lufte" meg litt.. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå