Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en brun barnevogn til ok pris?

Er det noen som evt vet hvor stor prisforskjell det er fra Norge til Sverige på vogner og annet utstyr? Hvor bør jeg isåfall reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av Emmaljunga sine vogner får du i brun og svart ihvertfall. :-)

Skrevet

OTH Urban Jungle får du i brun - kjempefin med lime, lysblått eller lysrosa tilbehør..! Og en kanongod vogn!! Du kan spare masse på denne vogna i Sverie, ja, tror det bare er Babyproffsen (Nordby) som selger dem :-)

Skrevet

mammamia:

jobber du for OTH?

HI:

brio happy

tfk

easy walker

-de jeg kommer på i farta

Skrevet

Men finnes Easywalker i brun da? Har bare sett den i militærgrønn..

Den brune til OTH er vanvittig fin! Lurer på å bestille den i søskenvogn;)

Skrevet

Brio happy, kombi eller duo finnes alle i brunt i 07-modellen. Du kan spare en del på å kjøpe vogna i Sverige.

Har selv brio kombi, og er fornøyd med den =)

OTH sin brune vogn er bare helt nyyydelig, har hatt den vogna selv og den er helt fantastisk. Litt dyr, men verdt hver krone!!

Skrevet

Haha, nei, jobber ikke for OTH..! :-D Men kunne sikkert gjort det, så fornøyd som jeg er med den, hehe..!

Easywalker, finnes den i brun? TFK sin er jo beige eller army, ikke brun?

Skrevet

du har fått mange svar:) vil bare legge til at hvis du kjøper vogn i sverige, gjelder ikke garanti på vogna i Norge...dvs. skjer d noe med vogna di, som skal gå på reklamasjon, kan du ikke levere den inn i Norge uten å betale kostnadene:)

Så d kan lønne seg å tenke over hvor lønnsomt d faktisk er å handle i sverige=)

Bare et vennlig tips!!! =)

Skrevet

Takk for mange svar! Ang garanti så får men vel det om man drar til sverige? Bor ikke så langt unna, så det blir ikke noe problem. Er en stund til jeg har termin da, men jeg vil holde meg oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...