Gå til innhold

Hvilken bokklubbb anbefaler dere til vesla mi på 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ELSKER bøker og vil lese mye, henter bøkene i hylla på rommet sit og kommer ut i stua og skal sitte på fanget, eller hun sitter i lenestolen sin og blar og babler for seg selv.

Vi prøver å gi henne nye bøker innimellom, selv om vi enda leser de "gamle", FOR AT HUN SKAL FÅ NYE inntrykk og ikke gå lei av lesinga.

Derfor lurer vi på å melde henne inn i bokklubb. Ser for meg at det er billigere / enklere enn å kjøpe i butikken hele tiden..... Noen med erfaring å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker de norske bokklubbene (Bokklubben Barn) og er velødig fornøyd. Alle bøker portofritt tilsendt og rimelige bøker. Jeg kan gjerne verve deg hvis du vil =) Jeg har så super lyst på en av vervepremiene! hehe...

Skrevet

vi har meldt snuppen inn i goboken.. hun elsker bøkene derfra.. har fått tre-fire pakker derfra no. hun ser i dem hele tiden.. syns det er litt dyrt..men er i grunnen verdt det...

hun er 13 mnd

Skrevet

og jeg kan gjerne verve deg om du vil..;)

Skrevet

Vi har godboken og er veldig fornøyde.

Mange som ikke liker godboken da.

Men smaken er som baken ;-)

Skrevet

Vi kommer til å melde Guro inn i Boklubbens Barn etterhvert, bare fordi jeg har gode minner om bøkene derfra fra d ajeg var lita :)

Og så hører jeg så mange som ikke liker Go´boken...

Skrevet

hva er det som er så galt med go'boken da? datteren min er medlem der, og vi er egentlig veldig fornøyde. :) hun elsker bøkene hun får derfra...

Skrevet

Tror mange melder inn ungene sine for tidlig, altså fra de er nyfødte...så kommer det enormt med pakker med ting man ikke har behov for, og som koster ganske mye.

Jeg tror ikke på å melde inn unger i bokklubber før de er en 2-3 år jeg for min del, og begynner å ha glede av å bli lest til!

Skrevet

Men det å bli lest til fra fødselen har jo vist seg å være veldig bra for barnets utvikling. Tankemessig og språkmessig.

Vi pakket vekk de fleste bøkene vi fikk og holdt oss til 1 bok de første mnd. Han ble veldig glad når han så denne boken. I begynnelsen var det bare gjennkjennelsesfaktoren som gjorde han glad. Men etterhvert begynte han å gjenta ord fra boken, flere og flere. Og når han nådde 1 år kunne han omtrent 10 ord. Noen mnd senerere 50 ord... De fleste ordene er ting som har gått igjen i bøker. Mest fra den første boken, men også masse fra nye bøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...