Gå til innhold

lhva synes dere?? leke med dobørsten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var hos svigers i går.. Hu tok med minstemann for å bytte bleie og storebror 22mnd ble med. problemet er at hun lar han leke med dobørsten, jeg blir så kvalm!! Er det mulig å være så suggete eller er jeg prippen? Og det er ikke første gang for en gang jeg hentet han der stod han i dusjen fordi han hadde hellt dovannet som var oppi beholderen over hele seg. Det er jo ikke en ulykke for hun lar han leke med den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke du er prippen, det er jo ikke akkurat så hygenisk å leke med den.

Skrevet

min får ikke lov. Og jeg hadde sagt ifra også.

Skrevet

Nei, æsj er du gal. Den er jo ikke en leke. Det var skikkelig uhygienisk av dem da.

Skrevet

Nasty!!! Har ikke svigermor hørt om e.coli bakterier?

Skrevet

Skikkelig bakteriebombe deluxe...og grisete!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

...ååh..fyyy...nå ble jeg kvalm :-/

En ting er at de tar den uten "lov"..men at bestemor lar barnebarna leke med den??

ææææsj!

Ungen hadde det sikkert morsomt,da ;o)

Skrevet

Ih, dobørsten er ingen leke her i huset heller...ekkel jo!

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!

Noe så ekkelt. Dobørsten er jo GRISETE! Det er jo den man "koster" bremsesporene utav doen med! Bæsjebefengt bakteriebombe!

Min har tatt dobørsten ved to anledninger. Ene gangen fordi jeg glemte å lukke døren etter meg på do. Da kom han løpende inn i stuen med den. Skikkelig ekkelt. Hele gutten og gangen, stuen samt badet ble desinfisert etterpå :P Den dryppet jo!!! Andre gangen når han skulle skifte bleie med pappaen og stod på "feil" side av doen :P

Jeg ville ALDRI latt min leke med dobørsten. Æsj altså! En ting er det når barn tar den uten at du får det med deg. En heeeelt annen ting er det å gi dem lov til å leke med bæsjen til andre!

SI IFRA!

Det er ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...