Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Det vet jeg ikke helt, men jeg tror man må føle litt på det selv. Det er nå 11 mnd siden jeg fikk bebben min, og har så vidt begynt nå.. Prøvd litt tidligere, men det var ubehagelig i snittet etterpå, så turte ikke mer da.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg skal vente til det har gått en 3-4 år hadde jeg tenkt. Deilig :-) ....ellers tror jeg det er greit etter 6 uker
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Det er IKKE greit etter seks uker. Du skal være veldig forsiktig den førte tiden. Det tar tid før et så dypt operasjonssår gror ordentlig. Man skal helst ikke begynne å trene i det hele tatt før det har gått tre måneder, og vente en god del lenger før man trener magemusklene. Når det gjelder trening utenom magen, så kommer det ann på om du var godt trent før svangerskapet.
Murmeline Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det forkes for tiden på hvor vidt tidlig trening har sammenfall med økt forekomst av fremfall av bekkenbunnen. Og det antydes at man bør vente lenger med å trene magemuskler enn hva som har vært antatt. Viktig for alle som har født vaginalt eller via ks: husk å bruk bekkenbunnen aktivt ved situps!
paulinen Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Snuppa mi er 4 mnd nå, og det er ikke veldig lenge siden fysioterapeuten min sa at det var ok å begynne å trene igjen, og da er det veldig forsiktig trening altså, så slapp av, du får tidsnok trene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå