lille_persille Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 gutten min på 2 md har siste uken fått mye skurv i hodebunnen. Må si jeg ikke syns det er spesielt pent og piller litt på det og smører med olje når vi bader. Men, må man egentlig ta det vekk?? Det er da ikke skadelig på noen måte. Vi tar det vel bare bort fordi vi selv ikke syns det er så fint? Er det noen som ikke tar det vekk? og hvor lang tid tar det i så fall før det blir borte av seg selv??
LL67 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg mener du bør ta det vekk. Både Eldstemann og Minsten her i huset hadde det, eldstemann hadde ikke mye, og vi fjernet det mest for vår egen skyld, syns ikke det var så pent. Men da det viste seg at Minsten også fikk det var jeg ikke så opptatt av det inntil noen spurte om hvorfor han klorte seg i hodebunnen... Det viste seg at det rett og slett klødde slik at han klorte seg selv opp. Når vi fjernet skurven sluttet han å klø seg til blods, og jeg satt der med verdens dårligste samvittighet... Og senere har jeg lest at det kan stemme at for noen klør det mye. En venninne av meg mener også at det hemmer utviklingen av hårvekst, uten at hun kan begrunne det med annet enn forskjellen på to av hennes jenter.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Vi tok det ikke bort og det gikk bort etter en uke eller 2.. Men vi slutta å bruke såpe / olje i badevannet, skurven ble borte Og hun har kun bada i vann siden.. )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Vil tro det er såpa eller shampooen som klør ?!
Arb.ledig husmor Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Eg har ikkje tatt det bort fra hodet til Serina.. Skjemme ikkje meg at det er der.. Om det er fint tenke eg ikkje på... Folk studere jo ho ikkje akkurat i hode da... Ho e straks 9mnd forresten..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Oda har så masse hår at det vises ikke, så har ikke tatt meg bryet med å få det vekk. (der røyk teorien om at det hemmer hårvekst også gitt) Hun har ingen plager av det, og det forsvinner av seg selv etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ja,den teorien ryker..Min gutt har masse hår,samme jenta til venninen min og begge har skurv..
Lillypia Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Hun her hadde litt,og jeg gjorde ingenting med det. men da det begynnte å komme mer,smurte jeg henne godt inn med olje to kvelder,og brukte finkam morgenen etter. Da var det borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå