Kanutte og prinsen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Tenkte uansett på 2007-modellene. Blir litt skeptisk til testresultatene til simo, men synes jeg hører at de fleste er veldig fornøyd?? Noen som har anbefalinger eller tips?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 da er spørsmålet...liker du stramme kalesjer, eller slakke kalesjer...? Simo har strammere, Emmaljunga har ikke...
allegodetingertre Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ville valgt Simo duo, den har størst bag, veier minst og er penest, men det er en smakssak. Og så er vel Simo litt billigere.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Smak og behag. Størrelsen på bagen er ikke så veldig forskjellig. Men prøv å trille vognene litt inne i butikken, jeg synes Simo-vogna var mer "vinglete" og løs i fjæringen, Emmaljunga virket stivere og litt enklere å manøvrere. Spørs jo hva som er viktig for deg, Simo er litt billigere men emmaljunga har litt flere "funksjoner". Sjekk vekt, størrelse på bag, mål sammenslått, pris, fargemuligheter hvis dette betyr noe for deg o.s.v. Emmaljunga finner du aldri på salg tror jeg...?? Simo kan man finne nedsatt. Jeg var veeeeldig nære på å kjøpe Simo, men det ble Emmaljunga til slutt likevel. Tror jeg blir fornøyd, har ikke fått den enda.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Har begge. Er fornøyd med begge. Det er veldig gode og solide vogner, gode å trille og komfortable for barnet. Tror du blir fornøyd uansett. Selv synes jeg bag delen er best på Emmaljunga og sportsdelen på Simo. Synes sportsdelen er viktigst fordi den bruker man lengst. Og Simo sin er lengre i ryggen. Har Simo Urban og den har ikke kalesjestrammere, men den kan strammes med skruer.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Simo har bedre understell. Ta feks handlekurven på emmaljunga, legger du litt for tunge ting i den, så drar den i bakken. Simo sin handlekurv kan du laste full uten problem! Ganske viktig dersom man ikke har bil og skal handle på butikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå