Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det "beste" er å ha tynn eller tykk slimhinne for bra resultat...? Husker legen som tok ultralyd på med ( innvendig), sa jeg hadde en tykk og fin slimhinne;) Har det noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke slik at slimhinnen blir tykkere jo lenger ut i syklusen du er? Og når du da har mensen så blør slimhinnen ut, og "bygger" seg opp igjen i neste syklus. Så da har man vel en tynn slimhinne i starten av syklusen, og en tykk slimhinne mot slutten.

Eller har jeg helt misforstått?? *flau*

Skrevet

Hei Nøtt=)=)

Ok, må jo bare uansett håpe på at det er som det skal være da; hihi. Skal snart til pers nå med eggutak, så det er så mange spørsmål som svirrer i hodet:) Takk for svaret.

Klem

Skrevet

Bare hyggelig, men ta det med en klype salt, for dette er jeg ingen ekspert på. Lykke til med egguttak!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Slimhinnen må være tykk, minimum 7 mm :-)

Så dette lover bra for deg.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg hadde en slimhinne på over 15 mm ved utak, hvor stor er slimhinnen før den lager problemer? Legen sa at på dette tidspunktet var det mest vanlig at den lå på ca 10 mm.

Skrevet

jeg og hadde slimhinne på 15, men har i grunn ikke tenkt noe mer over det...

Skrevet

Heisann!!

Da jeg hadde fryseforsøk nå sa legen at slimhinna mi var i overkant tykk?

Husker desverre ikke mm. Jeg spurte om det var negativt, om den kunne bli for tykk, og legen sa at dette var bare positivt! Jeg hadde stimulert syklus da. Er gravid 7 +2 :0)

Masse lykke til!

Skrevet

den børr være minst 7 mm men viktigere er det hvordan den ser ut, at det liksom i midten av slimhinnen er et "hulrom" hvor et embryo føler seg hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...