nanna 71 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om det "beste" er å ha tynn eller tykk slimhinne for bra resultat...? Husker legen som tok ultralyd på med ( innvendig), sa jeg hadde en tykk og fin slimhinne;) Har det noe å si?
Nøtt Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Er det ikke slik at slimhinnen blir tykkere jo lenger ut i syklusen du er? Og når du da har mensen så blør slimhinnen ut, og "bygger" seg opp igjen i neste syklus. Så da har man vel en tynn slimhinne i starten av syklusen, og en tykk slimhinne mot slutten. Eller har jeg helt misforstått?? *flau*
nanna 71 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei Nøtt=)=) Ok, må jo bare uansett håpe på at det er som det skal være da; hihi. Skal snart til pers nå med eggutak, så det er så mange spørsmål som svirrer i hodet:) Takk for svaret. Klem
Nøtt Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Bare hyggelig, men ta det med en klype salt, for dette er jeg ingen ekspert på. Lykke til med egguttak!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Slimhinnen må være tykk, minimum 7 mm :-) Så dette lover bra for deg.
Gurine og gulla Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde en slimhinne på over 15 mm ved utak, hvor stor er slimhinnen før den lager problemer? Legen sa at på dette tidspunktet var det mest vanlig at den lå på ca 10 mm.
Solformørkelse Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 jeg og hadde slimhinne på 15, men har i grunn ikke tenkt noe mer over det...
kine38 Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Heisann!! Da jeg hadde fryseforsøk nå sa legen at slimhinna mi var i overkant tykk? Husker desverre ikke mm. Jeg spurte om det var negativt, om den kunne bli for tykk, og legen sa at dette var bare positivt! Jeg hadde stimulert syklus da. Er gravid 7 +2 :0) Masse lykke til!
lindynatt Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 den børr være minst 7 mm men viktigere er det hvordan den ser ut, at det liksom i midten av slimhinnen er et "hulrom" hvor et embryo føler seg hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå