Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Lurer på noe. Hvordan var det med brystforandringer i begynnelsen av graviditeten med nr 2? Har en så merkelig følelse, nesten brennende i brystet. Små kuler også. Et år siden jeg sluttet å amme. Men sist kunne jeg jo ikke gå i trapper uten å holde dem fast... Har litt tendenser til kribling i hendene også, det hadde jeg i sist graviditet... Og hadde ingen andre symptomer før veldig sent... Litt krise om jeg er gravid nå da... iiik... Har ikke ikke hatt mensen da... Og har spiral... Hjeelp!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ble gravid bare noen mnd etter at jeg sluttet å amme.. Da hadde jeg ammet i 17 mnd. første gang jeg ble gravid så merket jeg at puppene eksploderte i str og svulmet opp. Denne gang har det ikke vært slik. Har nå en mnd igjen til termin og merker at de er fyldigere enn ellers, men har ikke hatt noen plutselig økning i str. Egentlig har jeg ikke merket noe på puppene i det hele tatt denne gang sånn følelsesmessig.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hmm, ekkel situasjon, alternative grunner er ikke så greie da, liksom... Fikk time hos legen på torsdag, da heldigvis... Da får jeg vel svar. Håper det er noe slags bivirkninger fra medisiner eller slanking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå