Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hmm, vi tenker å kjøpe hus rekkehus i tr.heim
MintCondition Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Fordi det er langt fra sentrum, og "feil" side av byen for mange. Heimdal er jo en egen by nesten, med eget sentrum, eget stoppested for toget osv.
mammmamia ** Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Fordi det er KJEMPEusentralt, ikke innenfor bygrensa og du er avhengig av bil... Fint der ute, men that's it... Mye spesielt klientell som bor der også... "Feil" side av byen er det også, sånn i forhold til sol og sommer..! ;-) Se på rekkehus på Risvollan/Nardo, masse fint der, og ikke alt for dyrt, samme med Jakobsli, og mye mer sentrale steder, busser til byen hele tiden, og fint og barnevennlig..!
alvefrøken Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Herregud...SÅ usentralt er det ikke!! Klart hvis du forventer å gå til byen på ti minutter, er det kanskje ikke tingen, men det går jo ofte busser. Tar vel en tjue minutter å kjøre med bil til sentrum
alvefrøken Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 ang....spesielt klientell.....du finner jo det en rekke steder i Trondheim da, og ikke bare på Heimdal.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hallloooooo.... Halvtime med buss til Heimdal. Samme tid som langt pokker i Jakobsli/Byåsen...Kaller ikke det usentralt jeg da men. Klæbu, Melhus, Bratsberg, Bynesset osv.. DET er usentralt. Heimdal er jo nærme City syd, barnas hus osv også. Busser går forbi hele tiden... Kunne godt ha flytta dit igjen jeg ja... Trivdes kjempegodt
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 "Spesielt klientell"... Ta deg en tur på Kolstad/Buran/Rosendal og se hva som befinner seg der¨
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 kjempetrives på heimdal, her har vi city syd i umiddelbar nærhet, apotek rett ned i veien og 5 matvare butikker, movietime, restauranter og hele pakka.. og ikke har jeg møtt NOEN som var kalt "spesielt" klientell....? sentralt er det visst det... men jeg har ikke den oppfatningen at det er så billig å bo på heimdal... kanskje å leie, det vet jeg ikke, men å kjøpe her koster like mye som ellers rundt i byen, og mer enn andre plasser som f.eks kolstad..
Nye sprell Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Heimdal ble lagt til Trondheim kommune på 60-tallet en gang. Risvollan ligger dessuten på samme side. Uansett, jeg bor i Oslo sentrum, og synes hele Tr.heim er usentralt. Likevel skal vi kanskje flytte tilbake dit. :-)
Slank bakfra :) Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Sv: hvorfor er d billig å bo på Heimdal / trondheim ???? ------------- .......rett og slett fordi det er to vidt forskjellige steder .........har noe å gjøre med markedsøkonomi og tilbud og etterspørsel, og intresser. Samt med prioriteringer. Foretrekker du å bo på Solsiden så koster det deretter, nettopp pga etterspørselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå