Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Står på lappen fra bhg at de skulle ha støvler, men hun kan jo ikke gå... Hva kjøper jeg da?
mammaentiltrulte Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 dytter dette lurer jeg på også. tulla er bare ti måneder når hun begynner i barnehagen til høsten
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Uansett ville jeg anskaffa støvler(de kommer til å sitte ute i regn etc), samt joggesko og sandaler (hvis d er varmt)+ tøfler/sandaler til innebruk... Er ped.leder i bhg, småb.avd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Til min første gutt arvet jeg noe som lignet votter til å ha på bena. De var vanntette. Og var kjøpt på en babybutikk. Helt supre for et barn som enda ikke kan gå. Vi brukte dem mye med ullsokker inni til førstemann da vi var ute å krabbet og lekte på lekeplassen i snøen og slapsen.. (støvler ser jeg ikke for meg er noe særlig å ha for et barn som enda ikke kan gå. De må jo bare dette av med en gang?)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Alle små på min avd har støvler, med strikk under beina.. da detter de ik så fort av.. De "vottene" du henviser til har jeg aldri hørt om el sett. kanskje ik så dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå