Gå til innhold

Plusetlig fått en grusom mistanke når det gjelder mannen min....:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her også i tillegg til krangelsiden (for å være anonym)...

Brukte i helgen hans bærbare jobb PC, noe som ikke er uvanlig. Dreiv og surfa litt rundt, bl.a på Facebook. Så ser jeg plutselig i det søkebildet at når jeg tastet en bokstav så kom masse andre ord opp også, som han sikkert har brukt som søkebegrep. La oss si det kom opp div navn, aviser etc. Men plutselig ser jeg at det står 'gay'..... Hmm, lurte litt og måtte da taste hver bokstav i alfabetet. På B kom også ordet 'bisex' opp. Ble helt kvalm!!!! I tillegg ser jeg at han har søkt opp en side som begynner på www.gay....... Hva faen skjer???? Vi har vært sammen i nesten 12 år, har 2 barn og veldig etablerte. Har ALDRI hatt noen mistanker til at han er intr i det andre kjønn.. Er skikkelig deppa nå. Tenk om han er homo, eller bifil? Ser i utgangspunktet ikke noe galt i det, men dette er mannen min. Klarer ikke å leve sammen med han hvis han er det.

Hva skal jeg gjøre? Selvsagt kan jeg bare spørre han rett ut og fortelle om hva jeg har sett, men jeg er så redd for svaret..... Noen som har opplevd noe lignende?? Tenker på om det kan være en misforståelse, men nei, han trenger ikke å bruker de ordene i jobbsammenheng...

Skjelver nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da...

Vil bare fortelle deg at når jeg søker på Google (egen linje øverst) så legger den automatisk ut "forslag" på hva jeg skal frem til. Det kan bli mye rart innimellom...

Lykke til!

Gjest anouschka with Love
Skrevet

¨Det kommer ikke automatisk opp "noe", men windows "husker" det man tidligere har skrevet pga. et valg som ligger under verktøy-alt.for internett-innhold-personlige instillinger-autofullfør...

Autofullfør viser treff fra sider/ord du har skrevet inn tidligere. Jeg jobber med IT. Stol på meg...sett mye rart på PC'ene til folk, og hvis jeg var deg ville jeg helt klart konfrontert mannen min. Er han den eneste som bruker den så er saken ganske klar. Lykke til!! Hørtes ikke noe hyggelig ut det der..

Skrevet

Han trenger ikke være homo, selvom han har vært innom sånne sider. Jeg synes det kan være digg å se på videoer der to kåte gutter har sex. Men jeg er jente og absolutt ikke en homoseksuell mann...Har vært inne og lest mange rare erotiske noveller i mitt liv som har tent meg... alt fra jentesex, hestesex og hundesex. Men har ikke lyst på bikkja, vennina mi eller en hest for den sags skyld.... Er bare litt spennende å lese om kåthet som er tabu...

Og gjett om ikke jeg er...

Skrevet

hvorfor vil du ikke kunne klare å leve sammen med mannen din om han er bi? er det ikke samme mannen? den mannen du forelsket deg i og har barn med?

jeg ville hatt problemer med løgnen, ikke faktumet (om det er et faktum) at han tenner på menn.

jeg tenner selv på manne sex, og jentesex, og hetrosex, og skumle filmer gjør meg kjempekåt, man kan tenne på mye rart uten å automatisk ville leve i det.

Skrevet

Høres unektelig litt mistenkelig ut! Hvis jeg var deg ville jeg spurt ham hva dette betydde. Skal du gå i all evighet og tenke på dette, blir forholdet på et vis ødelagt likevel... Skjønner godt at du ikke vil leve sammen med en homoseksuell mann. Selv har jeg mange nære venner som er homofile, men å være samboer/gift med en homse er noe annet.

Ta mot til deg og spør...kanskje finnes det en helt naturlig forklaring! Mine homofile venner bruker stadig vekk min pc for å søke på slike sider! Lykke til, jeg krysser fingrene for deg.

Skrevet

kunne jo spurd om han ville piffe opp sexlivet litt....

med en trekant?? litt mer deiskret enn å spørre om han er homo...eller bifil... dessuten er jo trekant pirrende og det går ann å trekke seg fra det....

du kan og si at du køddet med han... etter på....

Skrevet

Det synes jeg var skikkelig slemt... synes ikke man skal kødde med sånn som kanskje er en persons innerste hemmligste fantasier....

Dessutten betyr det ikke at han er homo, selvom han har lyst til å prøve trekant med en mann. Er mange menn som tenner på å se dama si bli tatt av en annen mann og tenner på å se at dama si nyter at to menn jobber for å tilfredsstille henne... er ikke noe homo med det, synes jeg da...

Skrevet

hva som får deg til å tro at eg kødder....

vet godt at ikke alle trenger å være homo for det...

men man kan se mye med bare reaksjonen når man spør...

det var ikke meningen at det skulle være frekkt, men det er jo ikke alle som har så lyst å spørre om sånne ting direkte...

du hvorfor er du inn på homo sider? hvordan tror du mannen reagerer på den da....?

Skrevet

hva som får deg til å tro at eg kødder....

Det var setningen: "du kan og si at du køddet med han... etter på...."

som fikk meg til å tro at du mente at hun skulle først få han til å tro at hun ville prøve trekant, for å så si kødda... Det synes jeg hørtes slemt ut...

Mente ikke at du var frekk.. synes bare ikke det var den beste måten å gjøre det på...

Skrevet

Det stemmer faktisk det med at det automatisk "foreslår" søkeord på googlelinjen altså, kanskje han kan ha kommet borte i noe feil der..? Jeg kjøpte splitter ny data, og da lå det inne maaaaaasse søkeord, så det stemmer ikke at du MÅ ha søkt på det..

Håper det ordner seg for deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...