Gå til innhold

Noen som har en bra vogn å anbefale??? :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Basson.... fra "1814" ( :=))...), som veier et tonn og bla bla bla..Snuppa er snart 6 mnd, vi har tatt ut baggen og jeg er dritt lei den møkka vognen hehe som vi kjøpte brukt til broren for snart 3 år siden. Den har helt klart gjort nytta si men nå er nok nok for a mor :=) fordi den er så stor og uhåndlerlig og knirker og bråker. Har lyst å kjøpe noe lett og enkelt å løfte ut og inn i bil, den må være god å ligge i for duppene hennes ute og fint om den kan reguleres i ryggen når den tid kommer at hun skal sitte når vi triller. Noen tips om hva jeg burde kjøpe??? :=)))) Og helst ikke så dyr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid masse bra (nesten ubrukte) vogner på finn, masse damer med vogndilla;) Quinny Freestyle er ganske billig nå (ca 2000kr), og da får du snurrehjul-vogn, veldig behagelig. Denne vognen er imidlertid ikke av de største, så mange bytter den ut når babyen nærmer seg 1-2 år. Jeg kjøpte denne da jenta mi var 3,5 mnd, og den fungerer utmerket til liten baby. Ellers: Teoutonia Mistral og Emmaljunga City Cross (vendbar sportsdel og eller styre, passer derfor fint for babyer på 6 mnd). Easywalker Sky og OTH er utmerkede vogner, men disse har ikke vendbar sportsdel, så passer bedre (min mening) fra ca 8 mnd.

Skrevet

Takk for tips og råd, skal snuse litt på finn jeg å se om jeg ser noen av de du nevner. Hørtes fine ut den Emmaljunga og den Teoutonia. Det er jo nå jeg vil ha ny vogn, så det passer fint med en vogn fra 6 mnd alder og så er det jo et poeng at jeg kan bruke den noen år framover :=))))

Takk igjen for at du svarte:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...