Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Han er så utrolig snill og god... Jeg fatter det ikke! Kan ligge flere timer under babygymmen sin å prate med seg selv å kose seg.. Gråter bare når han er sulten, trøtt eller lei. Gliser stort sett hele tiden når man prater til han.. Ler når vi leker med han. Jeg kunne ikke drømt om en bedre gutt! Helt perfekt!! Hadde ikke akkurat forestilt meg dette da jeg ble gravid.. Alt er jo bare helt fantastisk. Sovner hver kveld i 21-tiden og sover til 09 hver morgen.. En matbit i 6 tiden da. (han er foresten 14 uker) Måtte bare si det.. Er så stolt over han
Lykkekløver Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Så hærlig med slike unger! Sånn er faktisk min lille gutt på 11 uker også. Koser meg hver eneste dag med den lille sjarmøren!
klar for #2 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hehe, vi har en gutt av samme kaliber. NEsten sånn at jeg ikke tør få en til, redd for at vi da får en skikkelig hyleunge siden han her er så rolig!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Sånn er jenta vår også - og vi er kjempestolte
Kondis som en murstein Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja, er det ikke deilig? ) Nyter det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå