*Sjokomelk* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 passer de til alle biler ? vi får en chraisler neon i dag ( usikker på stavemåte) jeg vet at min søster ikke fikk plass til sitt sete i den bilen ( ikke sammebilsete ) og lurer fælt på om jeg ikke får plass heller , jeg vet at mitt sete er litt mindre enn hennes men lurer på når jeg fester den med basen i std om det vil bli plass til den då? ellers må jeg vel nesten kjøpe nytt sete til småen som er 11uker ,noen som kan anbefale meg en ?
selfangerkjerringa Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Prøv det først. Setet er stort, men kan godt hende det funker likevel.. jeg får plass til akta graco-setet til Minimais i bilen til mamma - en knøttliten fransk en. Bilen altså, ikke mamma'n min. hehe... hun er liten, men ikke særlig fransk.
*Sjokomelk* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 heheh ! ja jeg får vel bare vente og prøve..!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Man kan jo bruke bilsete uten basen. Selve bilsete er jo ikke større en en rumpe, så det har vel bilen plass til.
selfangerkjerringa Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg får av og til bedre plass i små biler hvis jeg har med basen faktisk. Har noe å gjøre med hvor kanten kommer... vanskelig å forklare. Setet er ganske stort og klumpete, men det er et veldig bra sete, snuppa liker det godt og det er lett å ta ut/inn av bilen pga basen. Jeg elsker det, og anbefaler det varmt til alle
selfangerkjerringa Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 ps: det er avstanden fram til seteryggen på fører/passasjersetet som avgjør om det er plass til setet - ikke "rumpestørrelsen".
ina:) Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Vi har et sånt sete til snuppa, kjempe fornøyd. men en ting som er "problemet hos oss i vår bil ( audi A4) er at når pappan skal kjøre, bilsete står bak kjørersete, får han ikke skyvd sete langt nok bak, så han sitter litt sånn oppi rattet når han kjører hehe. Så da må stort sett jeg, som er kortere i bena kjøre:=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå