Gå til innhold

fryktelig lei brødmat


lullen snart 4trollunger :)

Anbefalte innlegg

Bare tanken på brødmat gjør meg uggen. Må ha varm mat/middag, salat eller frukt. :)

men der klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha... har lyst på ALT! hehe

 

er bare så utrolig sulten og kjesken.

mens jeg spiser tar jeg meg selv i å planlegge hva jeg skal spise etterpå.

flere som kjenner seg igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tankene mine er også veldig sirkulerende rundt temaet mat..

 

Har nå vært innom kjøkkenet fire ganger på en time, og nå tok jeg likevel det kakestykket jeg hadde bestemt meg for å ikke ta enda...

Var på fotballcup med storebror i går og bakte stor langpanne-sjokoladekake, men pga regn og lite oppmøte gikk kakesalget litt dårlig så nesten hele kaken ble med tilbake til kjøkkenet...

 

Har allerede lagd middag også, og klokka er ikke engang 12..

Men, heldigvis så går det mest i frukt og neper og reddikker!

Forrige gang fikk jeg plutselig så veldig behov for karamellpudding ;)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er litt morro dette her. :)

jeg ble kjempe lei meg i stad fordi jeg klarte å svi fiskepinnene mine. hehe (pleier aldri å gjøre det)

nå må jeg bare le av det. :)

dyrepark is, vannmelon, jordbær, bacon pølser og salat er noe jeg alltid har lyst på.

 

får ikke helt bestemmt meg for hva jeg skal ha til middag i dag.... det vakler mellom grønnsaks suppe (hjemmelaget), lever i fløtesaus, kinamat og fiskeboller.

typisk meg og lage alt sammen. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat slik jeg også :)

Orker ikke brød, men spiser knekkebrød i stede, også går det mye i frukt for tida, og varm mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud...for et par timer dukket det en sånn enorm hunger etter langpanne sjokoladekake..Heldiggrisen deg, basses mamma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig og heldig...jeg vet ikke jeg. Det er jo egentlig begrenset hvor mange sjokoladekakestykker man kan spise, men det ser ut som om den grensen har blitt borte plutselig...Godt jo..

 

Men det finnes nok til oss begge aug.mamma, så jeg slenger deg herved et STORT stykke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lyst på noe å knaske på hele tia...og vil helst bare ha varm middagsmat:)

det er best:)

men...må begynne å bli flinkere med kosten...

men er så kjedelig å lage middag, og sambo jobber på meieriet\prior, så er lett å ta en fjordland middag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...