Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å komme tilbake til "før svangerskapet" - vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3mnd siden fødsel og nå står vekten stille:( Har jo enda 10 kg å ta av. Må vel regne å måtte slite dem av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man må vel gjøre en innsats :P jeg har ca 3 kg igjen, 5 mnd siden fødsel. tror all svagerskaps-vekten er borte, sliter med sjokolade-vekten nå, haha :P

Skrevet

Vet du, det tror jeg er individuelt. Jeg er en av de veldig heldige. Jeg spiser hele dagen, og må legge til at det er mye snop inne i bildet.

Det tok meg 5 uker før jeg veide det samme som før fødselen og magen var flat. Nå er det gått nesten 5 mnd, og jeg er - 2 kg i forhold til startvekt. Håper jeg ikke går ned så mye mer.. .det er derfor jeg stapper i meg alt mulig m fett.. Har fått dilla på feit mat. Trodde de dillene ble borte etter fødselen, men nei...

Kjenner ei som la på seg 14 kg da hun ammet førstemann, og 5 da hun ammet andre. Hun trente, den eneste treninga jeg har, er å løpe til kjøkkenskapet for å se om det er mer som kan spises..

Som sagt vi er bygd ulikt...

Skrevet

11 dager siden fødsel her, er -1 kg fra før graviditeten.. Og jeg håper ikke det fortsetter sånn her, for jeg har ikke all verdens å ta av heller :(

Skrevet

Det varierer nok veldig fra person til person.. Ingen fasit på det dessverre:)

Skrevet

Er nok ingen fasit på det spørsmålet du... jeg var tilbake i vanlig vekt etter ca to måneder. Gikk opp 15 kilo. Men det betyr ikke at kroppen er det den var... Noen går ned alt noen går ikke ned noe... Ikke ta svarene her inne å gjør det til sannhet, da kan du bli skuffet!

Skrevet

Er 4 mnd siden fødsel, og nå er jeg i null, uten å ha gjort noen ting for det. (ikke gått turer eller spist sundt, bare ammet.) Gikk opp 16,5 kg

Skrevet

For meg tok det tre år. He, he. Men som ei sier her, det var nok mye sjokoladevekt inni bildet også...

Skrevet

Har enda 6 kg igjen til startvekta mi, er nå 8 uker siden jenta mi ble født..

jeg la på meg 23 kg!

Håper å nå matchvekta mi igjen før sommeren er over, og kansje litt til!

Skrevet

gikk kjapt ned ca10kg, de neste 10 sto bom fast i 5mnd, så begynte endelig treningen å gi resultater. Nå er hun 11mnd, og kiloene er borte - men magen er ikke så mye å skryte av:) Men jeg har fått en frisk unge og tar dette med!!

Skrevet

Gikk opp ca 14 kilo og fødte han 2 mai og veide meg 15 mai.. da hadde jeg 1 kilo å ta igjen..så kom fort ned i vekta mi igjen.. fikk på meg gamle bukser osv ganske fort.. magen min er nesten fin og flat igjen.. har bittebitte litt "fett" på magen.. men det kommer seg når jeg har begynt å trene full igjen.. men mye gå tur, situp på ball er tingen:)

Skrevet

puh, jeg gikk opp 28 kg, og var tilbake til normalen 4 mndr e fødselen. Det meste var vann...tror jeg. Er også der nå at jeg trykker i meg mat for å holde på vekta, når kroppen har blitt så slabbedaskite etter svangerskap nr 3, ser jeg ekstra tynn ut, og det liker jeg IKKE!

Skrevet

Jeg la på meg 23 kg. Etter 9 dager var 17 kg borte, og nå etter 4,5 mnd er jeg 2 kg lettere enne da jeg ble gravid :) Har ikke gjort annet enn å amme å gå tur, så jeg har ikke akkurat måtta slite for det heller..

Skrevet

Hei på deg! Jeg la på meg 19,5kg og det tok 6mnd. før jeg veide det samme som før graviditeten.

Skrevet

Nå var jeg en av de ekstremt heldige, og var tilbake til "før vekt" (og endel mindre også) allerede på sykehuset, dro hjem fra sykehuset i mine "gamle" jeans.. Men jeg vil ikke tro at det er normalt... Alt er individuelt :-D

Skrevet

Jeg sliter enda med å komme tilbake etter eldste jenta. og hun er 9 år.

hehe lol heheheheheheh

og hun minste er 6 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...