Gå til innhold

flere som går ned i vekt???

Har to herlige gutter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange går litt ned, og mange legger på seg sakte utover i svangerskapet før det plutselig baker løs med kilo både her og der.

Jeg gikk først ned fem kilo i løpet av to uker, men de kom tilbake etterhvert. Nå er jeg fire måneder og har lagt på meg to kilo fra utgangspunktvekt. Så kiloene kommer, vær du trygg!!

Klem

Jeg er i mitt andre svangerskap. Husker veldig godt i begynnelsen av begge svangerskapene, at jeg gikk ned 3 kg de første mnd, og det tok en tid før jeg la på meg igjen!

Nå er jeg i uke 28, og har lagt på meg 4 kg ut ifra det jeg veide før jeg ble gravid, altså 7kg tilsammen da....så kiloene vil komme etterhvert de, men er ikke alle som legger på seg så mye vet du, kommer an på hvor liten/stor man var fra før man ble gravid, og hvor mye man spiser underveis av bl.a sukker osv.

Hei!

jeg gikk ned 6 kg første måneden pga kastet opp så mye og var utrolig kvalm hele tida. Men kiloene er kommet på igjen, pluss noen til :-) er 28 uker nå og i fin form ellers. Hvor langt er du på vei? Er normalt å gå både litt ned og litt opp i vekt i første trimester, og babyen er så liten enda at den får den næringen den trenger nesten uansett. Prøv å spis lite og ofte, det demper også kvalmen noe.

Lykke til med svangerskapet :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...