Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Venninne1 fikk baby for forrige uke, og har nettopp sendt ut bilder av nurket. Babyen var helt utrolig skjønn og nydelig. Jeg og (barnløse) venninne2 satt å snakket om venninne1 og babyen og så kom hun med kommentaren "Ja xxxx (babyens navn) var helt fantastisk nydelig! Tror hun er det vakreste barnet jeg har sett! Unnskyld altså, men jeg synes egentlig ikke babyer er så søte, men den her var skikkelig nydelig!"... Fikk meg virkelig til å føle at mine små jenter ikke var søte i det hele tatt sammenlignet med den nye babyen.. Ble så lei meg at jeg gråt en skvett da jeg kom hjem.. Føler meg litt tåpelig, men syns hun kunne spart seg den kommentaren der..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Du vet, smaken er som baken! Embla er kanskje ikke det vakreste på jord sett i dine øyne, men i mine er hun det. Alle har forskjellige preferanser, det ser man jo i valg av partner også. Hadde alle likt det samme hadde verden blitt fryktelig kjedelig! Så ikke tenk noe mer på det du, den "nye" babyen har sikkert trekk som appelerer mer til venninnen din enn hva dine barn har!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Du har vel rett.. Jeg er vel litt for "bløt" HI
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Neida, du synes selvfølgelig dine jenter er vakrest, og det er klart det er hyggelig med anerkjennelse på det:) Men det virker mer som en ubetenksom kommentar, og hun har jo ikke baren så hun vet jo ike helt hvordan det "funker" med sånne rare mammaer! Hehe...
ScaryMama Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde nok også reagert, men det er vel sånn det er med oss mødre. Vi vil også at ALLE andre skal se hvor perfekte og flotte de er! Jeg hadde vel også sagt noe til venninnen min jeg, men det beste er å la det ligge...
selfangerkjerringa Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Litt ubetenksomt sagt av venninna di... men neppe særlig dypt ment fra hennes side Enhver mor syns sine egne barn er de vakreste i hele verden, det er en biologisk forsvarsmekanisme... de to ka-ping-jentene er fantastisk nydelige, men det kan godt hende mamma'n til nabojenta syns at hennes datter utkonkurrerer mine hva søthet angår Vi er mamma'er begge to, og skryter uhemmet av hverandres jenter, selv om vi egentlig syns vår egen er penest... hehehe... Nå er jeg en av dem som ikke syns nyfødte og små babyer er særlig fine i det hele tatt. Det er meget få jeg ærlig og oppriktig kan kalle søte. Men jeg sier jo selvsagt ikke det høyt!!! Ei venninne av meg har en gutt som så direkte støgg ut da han var nyfødt. Men SELVSAGT skrøt jeg gutten opp i skyene Det er da ikke mamma'n sin feil at jeg har problemer med å se babyer som noe annet enn velduftende rosiner...
Sjonkel Rolf Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Velduftende rosiner hahaha... Ser for meg at det kommer ut en brun, skrukkete ball med øyne og munn... =) Godt jeg allerde har født, ellers hadde jeg vel hatt "mareritt" om at det kom en rosin ut istedet for en baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå