Gå til innhold

for et forbanna mas med svigers!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo kjøpte hus for et år siden. Greit det er ikke perfekt, men vi har jo ikke bodd her så lenge så det går jo litt sakte i svingene for å gjøre ting pent. Men svigerfar bare kjører over. var såvidt jeg fikk lov til og pusse opp barnerommet selv! og nå skal han vaske, male og lakke utenfor, og han skal gjøre det og gjøre det. Han behandler huset som sitt eget og de er her hver eneste helg!!!! De går meg seriøst på nervene. Det er kost og alt ting at de gir oss så mye, men jeg syns det er litt væl. Jeg og sambo får jo ikke gjort noe og det er vårt hus. Vil jo ikke være utakknemlig, men litt av morroa er jo og legge tid i det selv! er jo ikke sikkert vi vil ha det som han. er jo vi som skal bo her!

og ikke nok med det. Men lille gutt skal døpas snart. Vi gjør det for bestefaren til sambo for han er blodkristen. Jeg finnes ikke religiøs og det gjlør ingen på min side heller. trukke noen kommer i kirken engang fra min side utenom faddere. for de syns det er noe forbanna tull, og det samme syns jeg. Men nå har vi jo da bestemt oss. Vi har fått 5 000 av bastefaren hans for og betale for dåpen så det er jo veldig bra at han yter litt når det er for hans del. Me svigermor er helt sinnyk. ho overrkjører mine ønsker så sinnsykt. Jeg har sagt i fra til min mor at jeg vil ordne selv så back off og det gjør ho. Men jeg mener det er sambo sin jobb og si i fra til sin mor. Jeg vil jo ikke bli uvenner med dem. Men ho er så ille. Jeg sa det holdt med 5 snitter på hver og viss det blir tomt så blir det tomt vi har kaker også! Jg gidder ikke kjøpe sjokolade til kaffen for vi har kaker og det får holde. og da sier ho på en streng tone at da kjøper jeg det for et er viktig i min familie. HALLOOOOOOOOOOO det er ikke ditt barn som skal døpas det er MITT! Jeg bestemmer hva som skal være i dåpen for det er jeg som skal ha selskapet! Møkka kjerring til tider. Og viss jeg gjør en ting med guttungen som ho syns er feil så retter ho. IGJEN HALLOOOOOOOOO mitt barn! Jeg kjenner min unge best og da er det jeg som bestemmer! dritt i og lekse opp for meg! Det er andre tider nå. Jeg vet hva jeg gjør. Herregud! drit i å blande seg er flott vettu.

sorry, måtte bare få det ut. andre som har det likt? Noen råd om hvordan man kan forandre situasjonen før jeg eksploderer??? Ho sitter til og med samme vennene sine og forteller at jeg er så lat og ikke gjør nok hjemme. Kællen gjøkke en dritt han. Jeg vasker klær,bretter klær, støvsuger, vasker gulver, lager mat til alle, tørker støv og resten som må gjøres i et hus. Men han jobber han vettu, så det er jo helt riktig at jeg skal oppdra barnet som en alenemor og gjøre alt i huset! bare fordi han jobber 8 timer om dagen. Herregud jeg jobber 24 timer om dagen!

noen andre som vil få ut litt frustrasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en liten klem til deg jeg :) Må være utrolig slitsomt med en sånn hverdag... godt å kunne blåse ut litt her innimellom. Stå på! Kos deg når pappa'n skal ha sin del av permisjonen, blir morsomt å se hvor mye husarbeid som blir gjort da... hehehhe...

Skrevet

hehe... ja det skal bli gøy og se! takk for klemmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...