Gå til innhold

Dette går fort!

Pandura

Anbefalte innlegg

Plutselig kan jeg notere uke 32, og jeg som har født i uke 37 og 38 tidligere.....

Vet ikke helt om jeg skal stresse eller bare la det være...

Håper krapylet mitt finner ut at det skal snu seg med hodet ned snart, sånn at jeg vet litt mer hva jeg går til. Foreløpig svømmer det rundt og ligger noen ganger på tvers og noen ganger i seteleie. Spark kjenner jeg overalt, så det kan jo bli spennende.

Tror jeg har litt redebyggerinstinkter på vei, fikk så lyst til å vaske lister... og tørke støv, det er det verste jeg vet.

Dessuten har jeg begynt å tenke på å kjøpe en amme-bh eller to, og hva jeg skal ha i bagen som skal være med på sykehuset.

Godmannen min kommenterte det i går, han kjenner det igjen fra tidligere og vet at nå er det viktig at han er imøtekommende på mine innfall. jammen er det godt å kjenne hverandre så godt!

Håper det er bra med dere andre ventende, det er jo så mange som har gått ut av rekka de siste dagen! Heldige er de som har vidunderet på puppen allerede.

Ha en strålende dag alle flotte damer!

Fortsetter under...

Hyggelig rapport!

Jeg er selv i Uke 24 og har redebygget i sakte tempo en god stund alt. Skal ha tvillinger så da er det også endel ekstra å tenke på.

Ta det med ro, stress kan føre til for tidlig fødsel. Vi som skal ha tvillinger blir tiddlig sykemeldt for å unngå stress og dermed minke sjangsen for for tidlig fødsel. Har sikkert litt overføringsverdi til enlinggravide også

Jeg er i uke 31 nå, og skulle gjerne satt på bremsene litt. Jeg er redd ungen skal komme før termin denne gangen også, sist var i uke 34 pga morkakeløsning og da måtte ting gå veldig fort. Men det er vel kanskje ikke sånt som er så vanlig.

Bebi'n har snudd seg rett vei, det kjennes veldig og det er ikke godt når ho snur på hodet nedi der..Ellers har jeg mange kynnere.

Jeg har bestillt fødeplass på østlandet, så er litt stressa med det...håper ungen venter..

Føler meg tryggere der nede hvor det er 10 min til sykehus .Her er det en drøy time.

- Men nå skal jeg ut i solen å strikke litt , har funnet en søt strikkedrakt i helt hvitt bommullsgarn som jeg skal lage.

Ha en fin dag alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...