♥ DAME Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Såg mange anonnser i bedre helse om spådamer som er utrolig treffsikker. Er dette bare humbug, eller?? www.magiccircle.no
Hogne&Anneli Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 DET ER HUMBUGG! Beit paa dette i et desperat oyeblikk. Satt igjen med info som var helt ubetydelig, og 500 kr i tlf reging! Det var flaut det. Jeg tok deretter kontakt med Kimby, og fikk vite ALT via email. Tor hun tar rundt 250-300kr.
Hogne&Anneli Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 De har ikke peiling! Eks. Jeg fortalte at jeg bodde i Østfold, og han kom med Fredrikstad. Det var nok den eneste byen han visste om i Østfold vil jeg tro, for jeg har så å si ingen tilknytning til den byen. Samt. samboeren min kjører trailer innenlands, og han begynte å lure på om ikke sambo hadde vær i nederland nylig. Det var så mye tipping, at det ble bare komisk. Kimby er treffsikker, og siden hun tar det via email får du tydelige svar. Og du kan spørre litt, ut i fra det hun spår. Hun er verd kronene! Mener det var ei til på spåsiden som gjored slik. Susann eller noe. Hun var visst mer detaljert! Hør med dem der inne.
Hogne&Anneli Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Kimby spør du etter på spåsiden på forumsalterativene på DIB, til venstre. Du får email adressen hennes, deretter konto nr hennes. Når pengene er satt inn, svarer hun på alt du spekulerer på! Kimby er veldig dyktig. Jeg fikk mye hjelp fra henne.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ikke på nett eller telefon,men har besøkt en spådame. Hun spådde 3-5år frem i tid + fortalte litt om min bakgrunn. Hun har vært så treffsikker at det er skummelt. Tør ikke besøke henne igjen for er nesten redd for hva hun skal fortelle. Ting som hun fortalte skulle skje, og som jeg da mente var helt usannsynlig, har faktisk skjedd. Tror ikke det er så lett å lyve noen opp i ansiktet - bedre å gjøre det på telefonen. "Det Nye" hadde for noen år siden en spåtelefon-test og resultatet der viste at ingenting stemte. Og en liten historie til dere som blir spådd pr.mail. Jeg gikk selv inn på Skravlesiden (spåsiden var da ikke kommet) og svarte ei som ville bli spådd. Jeg sa at jeg kan ikke spå,men kan allikevel hjelpe deg med fremtiden. Det var jo bare å søke på internett - og det var helt utrolig hva jeg fant. Jeg kunne trekke konklusjonen om at hun skulle bygge hus o.l.
Hogne&Anneli Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Når du besøker spådamer blir det som regel dyrt. Tror jeg betalte 600kr for 1 time. Tror jeg kunne ha spurt Kimby om det samme, og fått svar for bare 300kr. Hun fortale også litt om min fremtid flere år frem i tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå