Gå til innhold

Hva feiler det meg???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvilket forum jeg skal henvende meg til men kan vell si at det er snart 1 år siden jeg tok ks. Og siden da har mensen min vært rar. Vanlig blødningsdag for meg har alltid vært 7 dager men etter fødselen ble den 5 dager. Og etter ks ble den såå rar. Før blødde jeg vanlig bare blod men når henger det alltid tråder med slim av egget. Det er så ekkelt. Og denne gangen varte mensen i 8 dager. Jeg er kvalm, svimmel, trett hele tiden. Er det fordi jeg sliter med dep, eller er det fordi jeg slanker meg ihjel? Har tatt av meg 12 kg siden ks. Og veier bare 45 kg nå. Noen som vet?

Velger å være anonym for dette er så flaut:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lege,men har tatt keisersnitt. Jeg forstår ikke helt spørsmålet.....er du deprimert eller slanker du deg? Mensen er ganske rar og annerledes etter en fødsel. Om du er kvalm og svimmel ville jeg kontaktet lege. Jeg har ikke følet noe "annerledes" pga.keisersnittet.

Skrevet

Jeg er deprimert og det har jeg vært siden barnet ble født. Og ja jeg slanker meg, det gjøt jeg av vanntrivsel. Prøver å tvinge meg selv til å spise men klarer det ikke og da ender det opp med slanking. Beinene står alle veiene på meg og jeg ligner en skygge av meg selv som min mann sier.

Mensen er veldig rar fodri før når jeg blødde var det bare blod når jeg tisset elelr skiftet bind mens nå er bindet fullt av slim samtidig når jeg tisser så henger det lange slimtråder etter meg når jeg sitter på do.

I det siste har jeg vært plaget av kvalme, svimmelhet, vondt i magen og mensen gir seg ikke virker det som. Bløder som regel i 5 dager mens denne gangen har den vart i 8 dager og jeg har fortsatt brunt utflod. Hva er det som skjer med meg????

Skrevet

Ta kontakt med legen, ikke i morgen, men idag!

Du har helt klart problemer du trenger hjelp til å løse, NÅ...

Og i samme slengen kan du spørre om mensen din, siden du først er der!

Skrevet

Det er helt klart på grunn av slankingen din. Når du ikke spiser mat og ikke får i deg det du skal ha av næring blir du jo svimmel,vondt i hode+ mye mer. Det kan også gå ut over mensen. Er vel mest vanlig å miste den helt da. Tror ikke dette har noe med ks å gjøre.

Anbefaler du skaffer deg hjelp. Dra til legen.

Skrevet

Håper bare jeg ikke har fucket opp noe med mensen nå:(

Skrevet

Tusen takk for svar damer:)

Skal snakke med legen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...