Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg fikk vite av ei venninne at ei annen venninne er gravid. Venninna mi som fortalte det trodde jeg visste det allerede. Hun sa ingenting om det var offisielt eller ikke, og hun visste ikke hvilken uke hun var i. Jeg sendte en sms til hun gravide på torsdag og gratulerte, og sa hvordan jeg hadde fått greie på det. Har ikke fått svar av henne ennå. Har hun grunn til å være sur på meg eller andre pga dette? Ville jo vært rart av meg å ikke gratulere, vel? Vi er ikke så veldig mye sammen, men allikevel gode venninner, så jeg fant det mest naturlig å sende sms.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 jeg mener hun ikke har grunn til å være sur på deg..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Kanskje hun ikke har penger på tlf, eller kanskje hun har glemt å svare eller kanskje hun har fått nytt nr ?? Hun har i alle fall ikke grunn til å være sur på deg )
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Takk, da har jeg forhåpentligvis èn bekymring mindre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå