Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Vi lå i senga og koste oss i dag, så ramlet h*n plutselig ut av senga...Skjedde så fort at jeg ikke rakk å summe meg. Hørte bare dunket i gulvet, og jeg kjente hjertet mitt tok 5 ekstra slag. Fikk så vondt i magen, og fikk dratt h*n opp fra gulvet. Gråt egentlig ikke sånn veldig, og med en gang h*n kom på armen så stoppet h*n å gråte. Tok kanskje 2 minutter, og h*n var som vanlig igjen, smilte og lo. Jeg føler meg nå som verdens verste, og har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke holdt babyen fast slik at h*n ikke hadde sjans til å rulle over. Kan de ta skade av dette? Er 8 mnd nå. Virker jo ikke akkurat som om det er noe galt nå, for h*n ligger på gulvet og leker, skriker og koser seg. Bruker vel egentlig aldri anonym-knappen, men følte litt for å bruke den nå....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vet du, AKKURAT det samme skjedde her også!!!! Mini er 8 mnd og vi tok henne over i senga på morgenen. Hvem tror du det var som greide å SOVNE slik at hun ålte seg bakover og dermed deiset i gulvet med et brak! Herreguuuuuuud så forferdelig det var! Det er 3 uker siden nå og hun har ingen varige men ser det ut til... Jeg var helt skjelven i timevis etterpå, følte meg som den verste mora i verden!! En stor klem fra meg til deg, vet akkurat hvordan det føles! Dessuten tror jeg ikke vi er så ille mødre, kanskje hvis vi hadde bare ledd av det hele og ikke brydd oss, så hadde det nok vært litt verre...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 dem tåler nok litt mer enn vi tror!Her har det skjedd to ganger, og det har gått bra!Og jeg føler meg heller ikke som verdens verste mor!!!!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Dere er absolutt ikke dårlige mødre! Dette kan skje hvem som helst. Tror heller ikke det er noen fare med barna. Har hørt at fall som ikke er høyere enn barnet er langt ikke er noe å bekymre seg for. De tåler mer enn man tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå