trollet66 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 og bare 37 dager til planlagt ks!!!! Tiden går både fort og sakte..... ER veldig plaget av halsbrann om dagen, har problemer med å puste etter et minimalt måltid..... Har en liten 6 åring som gleder seg veldig til den lille kommer !!!!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 37 dager er ikke lenge da, skjønner at du sliter litt, men vips så sitter du der med en liten i fanget. Gode sommerdager forsvinner som dugg for solen. Har over 100 igjen jeg, men har ikke så mye plager da...
texasmor og Tordar Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har også mye halsbrann og sliter med hofter, tissing og masse kynnere. Gleder meg virkelig til å se ham nå. Lurer fælt på hvordan han ser ut. He he he. Jeg har 19 dager igjen til termin.
trollet66 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Kynnere ja, de har jeg jo selvfølgelig, men det er ikke så innmari plagsomt, bare nåe jeg er trengt, og det er man vel 50% av døgnet hehehe
nicco Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har visst 55 dager igjen.....Synes ikke det var lenge siden det var 100.... Tiden går litt for fort på en måte, men det har jo sine fordeler også. Det jeg tenker mest på er at dette høyst sansynlig blir min siste graviditet, og det er litt stusselig. Har mine plager, men det er også et par ting som er bedre enn sist. Jeg synes egentlig kynnere er godt jeg, selv om de er litt kraftige innimellom, minner meg om hva som skal skje. Littt sykt kanskje. Ellers så koser vi oss med å studere bevegelsene, ikke spark, til det er det vel for trangt. Minstejenta på 3 synes det tar for lang tid, og synes vi skal kjøpe en baby i steden, i alle fall i mellomtiden. Ellers så mimrer vi en del over når de andre var små.....nok av gode minner å ta frem. (har fortrengt alle søvnløse netter, og godt er det.....)
Bine66 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 37 dager ... det er Ikke så lenge til. Jeg har termin 09.10. og venter da andre barnet mitt. Har en liten 3,5 åring som vil ha en liten søster. Vet ikke hva det blir enda. Kanskje greit å ta en UL til, også for å vite om alt står bra til. Hvorfor skal du ha ks ? Er selv litt redd at barnet blir for stor. Samboeren min er 190 cm og jeg er kun 160 cm, hadde ganske store problemer å få ut først mannen. Han var 3.920 kg ! Dessuten har jeg gått opp en del allerede. Lykke til i hvert fall. Bine66
trollet66 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Skal ha ks fordi jeg etter et fall med hest (den gikk opp på to og falt over meg) brakk bekkenet 4 plasser.
trollet66 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Ang redd for at ungen blir for stor... MIn søster er på din høyde og ellers ganske lita, hennes ene sønn var 4700g ved fødsel, det var selvfølgelig tøft å få ut, men det gikk bra!!!!!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei. Æ har 43 dager igjen nå. Plages også med halsbrann og spring på do i eningen. Minst 1-2 ganger pr natt. Vondt å ligge og vondt når æ sitt for lenge. Men men. Vi gleder oss veldig til å bli "ferdig" med svangerskapet. Begynte på jobb igjen i går etter 6 uker ferie. Det var tøft! Har kontorjobb med mye stillesitting. Lå strak ut på sofa i nesten 3 timer da æ kom hjem! Trur nok det går mot en sykemelding de siste ukene før permisjon... Lykke til med KS om kort tid. Æ håpe jo å føde ca 2 uker før termin da, siden vi skal ha slektstreff 3-5 august og min termin e 1 august... Skal ikke reise så langt da, bare 20 km, men hadde jo vært arti å ha siste tilskudd til slekta med sæ å vist frem.. Sitt på jobb nu, og har endel kynnere ja. tildels nokså vonde. Det har æ ikke hatt før.. Hilsen Tone 1966 modell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå