Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hos politiet ettersom varen er tyvgods. Er livredd for konsekvensene, kan de bøtelegge meg? Visste ikke at gjenstanden var tyvgods, da ville jeg aldri i verden ha handlet på qxl hos denne brukeren. Ser i tillegg at brukeren ikke er utestengt, det syns jeg er litt merkelig! Hva skjer nå tror dere?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Skjer ingenting med mindre du burde skjønt at det ikke var lovlige varer. F.eks hvis noen selger deg en vare så underpriset at man bør begynne å lure. Ikke tenk så mye på det, går nok helt sikkert bra. Skriv en mail til qxl og si fra om dette.
mumbo Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Det med underpriset blir litt annerledes på qxl, for der er det vanlig med auksjoner som starter på 1 krone. Veldig tilfeldig hva ting går for. Fine ting kan selges for en eller noen få kroner, eller auksjonen kan gå kjempehøyt. Så prisen kan ikke brukes mot deg der.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Du handlet i god tro... Det nettstedet har jeg ikke noe godt inntrykk av. Jobber i bank og har vært borte i flere tilfeller hvor "selger" har lagt ut falsk navn og bedt folk om å overføre penger til oppgitt kontonr. Varene dukker selvsagt ikke opp og pengene forsvinner fra kontoen med en gang. Det er lett for oss å spore opp innehaver av konto, men surt for de som overfører store summer som de sikkert ikke får tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå